fbpx
Seminar

SEO-strategi i et ledelsesmæssigt perspektiv

De ændrede indkøbsvaner gør SEO til et af de vigtigste og mest omkostningseffektive marketingværktøjer for B2B-virksomheder.

På dette seminar stiller vi skarpt på virkeligheden bag de ændrede indkøbsvaner og peger på, hvordan du med de rigtige ledelsesbeslutninger kan vende tendensen til egen fordel.

Kun 10 pladser. Først til mølle.

Information

08:45 - 11:00

calendar
location

Rosenvængets Allé 11, 2100 København Ø

Strategisk Rådgivning (Seminarer & webinarer)_Martino
Seminar

Udbytte

På seminaret lærer du:

  • Hvorfor Google en forretningskritisk del af dit marketingmix – med afsæt i data fra over 100 millioner besøg på danske websites
  • Hvordan du kan foretage en realistisk vurdering af din virksomheds vækstpotentiale og rentabilitet ved en målrettet Google-strategi
  • De indsatsområder du som leder skal prioritere for at din virksomhed kan realisere dit fulde vækstpotentiale på Google
  • Seminaret fokuserer på ledelsesmæssige perspektiver af Google-marketing. Det er hverken teknisk eller operationelt.

    Seminaret henvender sig især til ledere og beslutningstagere inden for Marketing + IT + Salg

    08:45

    Ankomst og morgenkaffe

    09:00

    Velkomst og kort introduktion

    09:10

    Indsigt: Sådan agerer den nye indkøber

    Google er blevet indkøberens vigtigste værktøj i jagten på nye produkter og leverancer. Vi ser nærmere på, hvad de ændrede indkøbsvaner betyder for din B2B-virksomhed, og hvordan du kan vende tendensen til egen økonomisk fordel.

    09:40

    Strategi: De fire indsatsområder

    Vi gennemgår de fire indsatsområder, du skal prioritere for at få succes med SEO. I forlængelse heraf stiller vi skarpt på det strategiske ledelsesfokus, der er nødvendigt for at arbejde effektivt og sikre optimale resultater.

    10:10

    Pause

    10:20

    Brancheanalyse: Vidensbaseret afsæt for strategien

    Med afsæt i en konkret case viser vi, hvordan du foretager en realistisk vurdering af din virksomheds nuværende markedsposition på Google, og hvordan du bruger denne viden til at sætte realistiske mål for de områder, hvor virksomheden skal forbedre sig.

    10:50

    Afslutning og spørgsmål

    Oplægsholder

    Martino d'Apuzzo

    Seminaret bliver afholdt af partner og Senior Digital Advisor Martino d'Apuzzo fra InboundCPH. Med mere end 21 års erfaring inden for Digital Marketing i Skandinavien hjælper han virksomheder med at udvikle digitale forretningsstrategier gennem de stærkeste online kanaler: Search og Display.

    Portræt Martino

    Det siger lederne

    udtalelse-berlingske

    Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.

    udtalelse-potentialehuset

    Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.

    udtalelse-kallistos

    Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.

    Tilmeld nu

    Gratis tilmelding

    Tilmeld dig seminaret her. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende seminaret og nyhedsmails med seneste nyt om digital markedsføring. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.

    OBS: Kun 10 pladser. Så tilmeld dig nu, hvis du ved, at du skal med.

    OBS: Tilmelding er bindende.







      svg-left
      svg-right

      Kom i dialog med os

      Har du spørgsmål til seminaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage. Kontakt Martino d'Apuzzo og få en dialog om seminaret.

      martino-figur-komprimeret
      Vi har modtaget din forespørgsel

      Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

      På gensyn

      Step 1 / 3

      close icon

        Step 1 / 3 - Vælg projekttype

        Få en dialog om dit projekt

        Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

        SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
        Step 2 / 3 - Projekt information

        Beskriv dit projekt så godt du kan

        Step 3 / 3 - Dine oplysninger

        Vi har brug for dine oplysninger nedenfor