fbpx
B2B-LeadEngine Framework®

Få flere købeklare leads med vores automatiserede marketing framework

B2B-LeadEngine Framework® er skabt på baggrund af 20 års erfaring og bygger bro mellem salgs- og marketingsafdelingerne i B2B-virksomheder på tværs af industrier. Med målebare indsatser, indsigtsfulde data og automatiserede teknologier styrker frameworket jeres brand og øger bundlinjen.

LeadEngine Framework (Topbillede)_Lead Teambillede

Indfri jeres digitale potentiale med vores leadgenererende marketing framework

På 40 dage implementerer vi et automatiseret marketing framework, der tiltrækker, opbygger og plejer relationer til jeres målgruppe på tværs af kanaler. Resultatet er flere leads, som automatisk købsmodnes og overleveres til jeres salgsteam.

ads
analytics
linkedin-partner-logo
Kursen for vækstrejsen indrammes

Vores hold af specialister tilpasser frameworket sammen med jer

Vi ønsker at forstå jeres forretning, brand og kunder. Derfor indleder vi samarbejdet med et forprojekt, hvor vi lærer hinanden bedre at kende og workshopper med fokus på SEO, Google Ads, SoMe og marketing automation. Det giver os en dybere forståelse for jeres strategiske situation, digitale potentiale og vækstambitioner. Med afsæt i data, analyser og kontogennemgange tilpasser vi frameworket sammen med jer og fastsætter en strategisk retning for jeres videre vækstrejse.

Lead_237
CEO'ens første valg

Strømlin strategien på tværs af afdelinger

Frameworket skaber sammenhængskræft og bygger bro mellem marketing og salg, så alle arbejder mod et fælles mål. Med en strømlinet strategi og værdifulde indsigter, kan du opnå bedre resultater og sikre en bæredygtig vækst.

CMO'ens fortrukne partner

Opnå flere leads og styrk brandkendskabet

Frameworket belyser og dokumenterer værdien af dit store marketingarbejde. Med målbare digitale indsatser og de helt rigtige datadrevne teknologier, kan du mere effektivt skaffe flere kvalificerede leads.

CSO'ens nye våben

Få en pipeline fyldt med købeklare leads

Frameworket automatiserer og strukturerer salgsaktiviteter, der gør sælgernes arbejde nemmere. Med kortlagte indsigter kan du rangere leads efter, hvor købeklare de er, så I kun bruger tiden på dem, hvor det kan betale sig.

01Opstartsmøde

Et indledende møde, hvor vi sammen kortlægger jeres udfordringer, behov, målsætninger, interne ressourcer og kompetencer i salg og marketing. Mødet danner afsæt for de efterfølgende analyser, workshops og strategier.

Indledende Forprojekt

02Analyser

Før de fælles workshops foretager vores digitale specialister en række analyser og laver en gennemgang af jeres nuværende og historiske indsatser på tværs af kanaler for at identificere muligheder og potentialer.

Indledende Forprojekt

03Workshops

Med afsæt i analyserne gennemgår vi jeres nuværende situation, muligheder og potentialer. Til sidst binder vi trådende sammen, og sammen fastlægger vi strategien for de videre indsatser og det gode samarbejde.

Indledende Forprojekt

04Indholdsproduktion

Jeres kundevendte indholdskatalog skal organiseres, så det effektivt kan aktiveres på tværs af kunderejsen og kanaler. Eventuelle indholdsproduktioner planlægges, struktureres og løbende igangsættes efter behov.

Kontinuerlig

05Opsætning & eksekvering

Vores digitale specialister vil med udgangspunkt i den fastsatte strategi implementere det automatiserede marketing framework og eksekvere udvalgte målrettede indsatser på tværs af kanaler i samarbejde med jer.

Implementering & Kontinuerlig

06Evaluering & optimering

For at sikre optimale resultater monitorerer og optimerer vi løbende frameworket og aktiverer nye målrettede indsatser. I tæt samarbejde med jer prioriterer vi de indsatser, der skaber størst værdi for jer, jeres brand og målgruppe.

Kontinuerlig

placeholder
VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

Lime-logo

What really struck me throughout our workshops was not only how well you had done the audits, but how much effort you had put into understanding our business, the importance of our internationalization journey and especially who we are as a company, which is a big part of our identity and how we want to market ourselves. My feeling was that all of you had acquired a really good understanding of who we are and managed to apply your expertise in different fields to come up with suggestions on how we can use our identity to our advantage.

motus-logo1

I forbindelse med at lave mere målrettet kommunikation – og som del af en fremtidig content- og SEO-strategi i Motus A/S, fik vi gennem et forprojekt med InboundCPH, via lydhørhed, analyse og videndeling en indsigt i styrker og svagheder, så vi med tryghed kan træffe beslutninger baseret på facts og rådgivning om indsatsområder, både hvad gælder nemme her-og-nu ændringer, men også i høj grad bidrag til en langsigtet strategi. Vi blev positivt overraskede over den merværdi, som vi fik gennem forprojektet. Udgangspunktet var SEO, men vi fik konkrete facts, anbefalinger og idéer, som kan bruges overalt i vores digitale marketingstrategi. Alle de personer, som vi har mødt fra InboundCPH, har været yderst professionelle og imødekommende.

logo-talentech

På InboundCPH's anbefaling valgte vi at starte samarbejdet med et forprojekt, som inkluderede en analyse af vores SEO, Google Ads, website og generelle digitale strategi. Den beslutning har vi ikke fortrudt. Vi blev guidet igennem processen med sikker hånd og følte os hele vejen igennem taget med i processen, lyttet til og godt vejledt. Nøgleordene for os har været gennemsigtighed og bæredygtighed i den valgte strategi, og det føler vi bestemt, at InboundCPH har levet op til og stadig lever op til. Det har også gjort, at vi nu ser hele vores digitale strategi som en samlet helhed i stedet for forskellige fragmenter, som tidligere var tilfældet. Takket være den måde forprojektet er kørt igennem. Vi har sammen lagt en plan for, hvilke opgaver InboundCPH løser for os, og hvilke vi selv klarer, så der hele tiden er klare linjer om, hvem som gør hvad. Og så har forprojektet givet os et stærkt fundament for at udvikle vores digitale strategi i fremtiden, sammen med InboundCPH. Vi vil til enhver tid anbefale de dygtige og fagligt stærke folk hos InboundCPH og sætter især pris på den åbne dialog i dagligdagen, hvor de er en værdifuld sparringspartner i forhold til at nå vores mål.

arval-logo

Vi har takket være InboundCPH virkelig genereret ny værdi for Arval, og vigtigst for vores kunder. Vi har optimeret vores SEO, vores generelle tilstedeværelse online, sociale medier og især vores Google Ads med stor succes. InboundCPH fremviser altid god kommunikation, proaktivitet og er virkelig dygtige og professionelle – de er klart et af Danmarks bedste bureauer. Af samme årsag valgte vi også at indgå aftale på et såkaldt 'forprojekt'. Det har været en rigtig interessant og værdifuld oplevelse at gennemgå som virksomhed. Vi var igennem en række workshops for at igangsætte en større strategisk marketingplan sammen med de forskellige specialister InboundCPH har på deres respektive områder. Utrolig professionelt, vi har virkelig følt os taget i hånden fra første brief til sidste workshop.

Få mere at vide

Hvilke virksomheder arbejder I med?

Vores framework er rettet mod digitalt ambitiøse B2B-virksomheder inden for stort set alle brancher.

Hvilke indsatsområder består LeadEngine af?

Vores framework består af fire overordnede områder: tiltræk, konverter, engager og sælg, hvor forskellige inbound-specialister bringes i spil og teknologier aktivereres på tværs af forskellige marketingkanaler. Du kan få en kort introduktion til LeadEngine-frameworket i vores LeadEngine-guide (kommer snart).

Hvor længe varer et typisk samarbejde?

Vi rammersætter typisk et samarbejde hen over en periode på 12 måneder, hvor de første 8 uger bruges på at sætte strategien og implementere selve frameworket. De resterende 10 måneder bruges at optimere og løbende udvide eksekverende indsatser. De fleste af vores kunder samarbejder med os gennem flere år.

Hvor involveret i arbejdet skal jeg være?

Vi tror på det tætte samarbejde og vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet bliver større, hvis du indgår som en aktiv og konstruktiv medspiller. Derfor bygger og sætter vi den strategiske kurs sammen med dig, men du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at engagere dig i det løbende samarbejde.

Har I en fast bindingsperiode?

Et løbende samarbejde har typisk en bindingsperiode på tre måneder. Årsagen er dels, at vi vil sikre, at samarbejdet kan afsluttes på en god måde, og dels at der kan være måneder, hvor vi prioriterer en større del af budgettet, selvom du betaler et fast månedligt beløb.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har I store vækstambitioner, eller overvejer I, hvordan frameworket giver mening for jeres virksomhed? Kontakt Philip Tovborg og få en dialog om, hvordan frameworket kan indfri jeres vækstpotentiale.

23_3666 (Fritlagt)
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor