Vi omsætter data til viden og indsigt, der gør det muligt for dig at træffe velfunderede, datadrevne beslutninger, som øger udbyttet af din virksomheds salgs- og marketingindsatser.
Vi strukturerer forretningskritisk data og omsætter den til målrettet viden om dine salgs- og marketingindsatser. Vi sikrer din virksomhed en intelligent, automatiseret løsning, der giver lettilgængelig adgang til data og nøgletal i realtid.
Vi indsamler relevant data ved brug af Google Analytics.
Vi forenkler dataindsamlingen med Google Tag Manager.
Vi visualiserer data ved brug af Google Data Studio.
Vi indsamler brugerdata om adfærden på Google.
Vi integrerer dine datakilder ved brug af Zapier.
Vi integrerer dine datakilder ved brug af Supermetrics.
Vi indsamler viden om dine SEO/SEM-indsatser.
Vi indsamler viden om dine SEO/SEM-indsatser.
Vi kortlægger formålet med dataindsamlingen og opstiller konkrete målsætninger for, hvad den indsamlede data skal bruges til.
Vi udvælger de værktøjer og løsninger, der bedst understøtter de målsætninger, vi sammen har fastsat for dataindsamlingen.
Indledende
Vi påbegynder dataindsamlingen og sikrer en automatiseret løsning, der giver dig konstant adgang til data og nøgletal i realtid.
Vi strukturerer dataen og opsætter et visuelt dashboard, der giver dig uhindret og let forståelig adgang til den indsamlede data.
Kontinuerlig
Vi analyserer den indsamlede data, såfremt dine målsætninger og handlingsplaner stiller krav om en dybdegående dataanalyse.
Vi udarbejder konkrete anbefalinger til fokuspunkter og indsatser med afsæt i vores analyse og vores fælles målsætninger.
Kontinuerlig
Vi optimerer dit website og dine Google Marketing-indsatser – eller rådgiver dig i selv at gøre det – med afsæt i vores anbefalinger.
Vi holder løbende møder med dig, hvor vi diskuterer vores indsatser og aftaler indsatserne for vores videre samarbejde.
Kontinuerlig
Vi giver dig indsigt i din målgruppe, deres digitale brugeradfærd, udfordringer og behov.
Vi giver dig indsigt i de kanaler, der bidrager mest til virksomhedens målsætninger og bundlinje.
Vi giver dig indsigt i den digitale kunderejse fra første til sidste kontakt og målgruppens købsadfærd.
Vi giver dig indsigt i økonomien i marketing og de marketingkanaler, der er mest kosteffektive.
InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!
Martin Borch
Co-founder
Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!
Caroline Hagen
CMO
Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.
Jacob Thiesen
Digital Manager
Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.
Johan Johansen
Digital Manager
Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.
Rasmus Begtoft
Digital marketingansvarlig
InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
Få mere viden og større indsigt i din digitale forretning, så du kan planlægge og prioritere din virksomheds Google Marketing-indsats på et oplyst og kvalificeret vidensgrundlag.
Få viden om din økonomiske gevinst ved investering i SEO.
Få viden om hvordan du kan visualisere din data.
Lær at relancere et website uden at miste synlighed.
Få sparring og rådgivning med vores SEO-specialister.
Lær hvordan du opnår succes med din SEO-indsats.
Få indsigt i de mest effektive online marketingkanaler.
Har du brug for hjælp til indsamling og strukturering af digitale data, eller overvejer du, om tilgængeliggørelse af data giver mening for din virksomhed? Kontakt Head of CRO & Tracking, Alexander, og hør hvordan vi kan hjælpe dig.
Step 1 / 3