Vi indsamler forretningskritisk data om omsætter den til brugervenlige, visuelle præsentationer, der gør det nemt for din virksomhed at træffe de rette strategiske beslutninger.
Vi samler nøgletal fra din virksomheds datakilder og giver dig et overskueligt overblik med automatiseret real-time data. Vi opsætter målrettede rapporter og dashboards med afsæt i dine målsætninger og forretningsmæssige behov.
Jeg havde ikke turde drømme om, at vi var nået dertil, hvor vi er nået til i dag. Der er ingen tvivl om, at den enorme vækst skyldes det samarbejde, vi har haft med InboundCPH, og det gode samspil mellem dem, os og vores webudviklere. Jeg er glad for, at InboundCPH ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?
Allan Christensen
eCommerce Manager
Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.
Rasmus Panduro
eCommerce manager
InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂
Mathias Jensen
Digital Marketing Lead
Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.
Johan Johansen
Digital Manager
InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
Google Data Studio er et gratis værktøj fra Google beregnet til sammensætning og visualisering af data. Du kan indhente data fra en lang række datakilder, heriblandt Google Analytics, Google Search Console, Google Sheets og mere end 200 andre kilder.
I Google Analytics kan du udelukkende indsamle data fra dit website og dine Google Ads-kampagner. Hvis du ønsker mere avancerede rapporter og dashboards, der inkluderer data fra tredjepartsværktøjer (eksempelvis dit CRM-system), er et system som Google Data Studio nødvendigt.
Google Data Studio stilles gratis til rådighed af Google. Der er ingen købsomkostninger forbundet med oprettelse og drift af løsningen.
Har du brug for hjælp til Google Data Studio, eller overvejer du, om det er en god løsning for din virksomhed? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dine behov.
Step 1 / 3