Få vores nye bog om SEO

SEO-bog 2021

Top_6

Ny bog om søgemaskineoptimering

I vores SEO-bog får du en solid indsigt i de arbejdsprocesser, som er forudsætningen for effektiv og resultatskabende søgemaskineoptimering (SEO) i 2021. Bogen er en anvendelsesorienteret håndbog til dig, der vil styrke din virksomheds arbejde med SEO, og dig, der har brug for viden til at indgå i samarbejdet med et SEO-bureau som en aktiv og kritisk medspiller.

Vores SEO-bog henvender sig til såvel marketingchefen, der har brug for et strategisk overblik over SEO som marketingkanal, som til operative medarbejdere, der har brug for praksisnær vejledning til realisering af strategien. Du kan nøjes med at læse de kapitler, der er relevante for dig – og sende de andre kapitler videre til de af dine kollegaer, som opgaven vedrører.

SEO er en omfangsrig proces, og køber du en bog som eksempelvis The Art of SEO, skal du kæmpe dig igennem intet mindre end 1.000 sider. Et sådant detaljeniveau finder du ikke her, og bøger som denne er næppe relevante for andre end en lille håndfuld SEO-specialister. Til gengæld får du en håndgribelig bog med fokus på at sikre din virksomhed en stærk tilstedeværelse på Google.

SEO-bogen er skrevet i et samarbejde mellem Google Marketing-specialisterne Lasse Grubbe, Henning Madsen, Ian Rosenfeldt, Mark Mølgaard, Jacob Nørtov og Martino d'Apuzzo fra InboundCPH. Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp til dit arbejde med søgemaskineoptimering, er du velkommen til at kontakte os. Hent SEO-bogen gratis ved at udfylde formularen nedenfor.

SEO 2021

Download bogen

Udfyld formularen her for at downloade SEO-bogen. Ved download tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev (kan afmeldes til enhver tid).

Information om bogen:

  • Titel: SEO 2021
  • Sidetal: 121
  • Sprog: Dansk
  • Format: PDF
  • Pris: Gratis




    SEO-bogens indhold

    Introduktion

    Hvad er SEO?

    SEO er forretningskritisk

    Online marketingkanaler

    De fire elementer i SEO

    Myter om SEO

    Søgemaskiner

    Søgeresultater

    Positioner og klikrater

    Konklusion

     

    Strategi

    Hvad er en SEO-strategi?

    Benchmarking

    Målsætninger

    Investeringsniveau

    Tidshorisont

    Handlingsplan

    Rollefordeling

    Outsourcing

    Valg af SEO-bureau

    Marketingmix

    Google Ads og SEO

    Konklusion

    Teknik

    Hvad er teknik?

    Indekserbarhed

    Sitemap

    Robots.txt

    Loadtid

    Mobilvenlighed

    Domæne

    Webadresser

    WWW (World Wide Web)

    HTTP og HTTPS

    Omdirigeringer (redirects)

    Svarkoder

    Canonical tags

    Sideinddelt indhold

    Hreflang (sprogversionering)

    Strukturerede data

    Brødkrummer

    Open Graph-tags

    Tekstelementer

    JavaScript

    Migrering

    Konklusion

    Indhold

    Hvad er indhold?

    Kend din målgruppe

    Søgeordsanalyse

    Typer af søgninger

    Søgevolumen

    Udvælgelse af søgeord

    Indholdsoptimering

    Sidetitel

    Sidebeskrivelse

    Brødtekst

    Overskrifter

    Interne links

    Udgående links

    Billeder

    Videoer

    PDF-filer

    Topic clusters

    Duplikeret indhold

    Autogenererede tekster

    Konklusion

    Links

    Hvad er links?

    Behovsanalyse

    Det gode link

    Naturlig linkbuilding

    Skadelige links

    Døde links

    Linkfri omtale

    Konkurrentlinks

    Gæsteblogging

    Earned links

    Partnerlinks

    CSR-links

    Mærkningsordninger

    Medielinks

    Købte links

    Konklusion

    Brugersignaler

    Hvad er brugersignaler?

    Typer af brugersignaler

    Googles datakilder

    Optimering af brugersignaler

    Optimering af klikrater (CTR)

    Optimering af websiteadfærd

    Konklusion

    Evaluering

    Hvad er evaluering?

    Operationelle mål

    Taktiske mål

    Økonomiske mål

    Årsager til manglende resultater

    Konklusion

     

    svg-left
    svg-right

    Kom i dialog med os

    Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.

    henning-figur
    Vi har modtaget din forespørgsel

    Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

    På gensyn

    Step 1 / 3

    close icon

      Step 1 / 3 - Vælg projekttype

      Få en dialog om dit projekt

      Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

      Google MarketingSEOGoogle AdsAndet
      Step 2 / 3 - Projekt information

      Beskriv dit projekt så godt du kan

      Step 3 / 3 - Dine oplysninger

      Vi har brug for dine oplysninger nedenfor