En SEO Business Case synliggør det økonomiske potentiale ved søgemaskineoptimering af din virksomheds website og viser, i hvilket omfang SEO er en rentabel investering for virksomheden. Du får viden om websitets synlighed i søgeresultaterne på Google og viden om, hvor mange flere besøg, leads og salg virksomheden kan opnå med en målrettet og effektiv SEO-strategi.
Casen gør det muligt at opstille realistiske og klare målsætninger for arbejdet med søgemaskineoptimering (SEO), så du bedre kan afstemme forventninger til budget, målepunkter og resultater internt såvel som med en eventuel SEO-leverandør. Casen etablerer med andre ord et kvalificeret beslutningsgrundlag for planlægning og prioritering af virksomhedens SEO-indsats.
Udfyld formularen herunder. Vi kontakter dig efterfølgende for en uddybende drøftelse om din virksomhed, så vi kan udarbejde en retvisende case. Vi præsenterer casen på et møde hos jer eller online, så vi har mulighed for at gå i dialog om resultaterne, og du og dine kollegaer har de bedste forudsætninger for at bruge vores anbefalinger i jeres videre arbejde.
Mødet har en forventet varighed på halvanden time. Viser casen, at SEO er en rentabel forretning for jer, hjælper vi naturligvis gerne med at udforme og eksekvere en effektiv SEO-strategi, der er skræddersyet til jeres målsætninger og behov.
Udfyld formularen her for at bestille Business Casen. Vi kontakter dig efterfølgende for en uddybende dialog om din virksomhed og dit marked, så vi kan udarbejde en præcis og retvisende analyse.
En SEO Business Case er en analyse af det økonomiske potentiale ved søgemaskineoptimering af et website. Casen udgøres af en potentialeanalyse, der giver viden om, hvor mange flere besøg, leads og salg fra Google, en effektiv SEO-strategi kan tilvejebringe, og en brancheanalyse, der viser din markedsposition på Google over for konkurrenterne.
SEO Business Casen er for virksomheder, der:
Indsigt
Casen giver dig viden om din virksomheds målgruppes søgeadfærd på Google. Du får indsigt i, hvilke forretningsrelevante søgeord og søgefraser virksomhedens målgruppe anvender, og hvor ofte målgruppen anvender hvert søgeord og hver søgefrase.
Strategi
Casen etablerer et kvalificeret beslutningsgrundlag for, hvilke søgeord og søgefraser det bedst kan betale sig at optimere virksomhedens website mod. Du får indsigt i, hvilke søgeord og søgefraser der har det største økonomiske potentiale.
Målsætninger og målepunkter
Casen viser virksomhedens nuværende positioner på Google og et estimat af de positioner og det besøgstal, virksomheden kan opnå efter henholdsvis 1, 2 og 3 års arbejde med SEO. Casen etablerer på den måde klare målsætninger og målepunkter for arbejdet med SEO.
Rentabilitet
Casen munder ud i en beregning af det årlige antal salg og leads fra Google, som virksomheden kan opnå efter hhv. 1, 2 og 3 års arbejde med SEO. Ved at sammenholde den økonomiske værdi heraf med kostprisen for SEO, kan vi beregne, i hvor høj grad SEO er en rentabel investering for virksomheden.
Casen koster en kop kaffe og et møde med en forventet varighed på halvanden time.
Kontakt os hvis du ønsker at høre mere om casen eller at få tilsendt et eksempel på den.
Har du spørgsmål til business casen eller brug for hjælp til din Google Marketing-indsats? Kontakt Martino d'Apuzzo og få en uforpligtende dialog.
Step 1 / 3