fbpx
VIDENSDELING

PODCAST

Dette er en podcast om søgemaskineoptimering - og den er helt uden bullshit og salgsgas. Din vært er Henning Madsen, og han har mange års erfaring med SEO. Vi inviterer kloge og inspirerende mennesker i studiet, hvor vi afdækker mange spændende emner om SEO og deler ud af brugbare tips og tricks.

Filter Categories
Filter - All
  • De bedste anbefalinger til SEO Tools
    Lasse Grubbe, InboundCPH
    Vores Inbound Marketing Specialist, Lasse Grubbe er med som gæst i denne episode. Lasse har mange års erfaring indenfor digital marketing blandt andet som selvstændig og som specialist hos InboundCPH.
  • Hvordan kommer man i gang med digital marketing i en...
    Casper Rouchmann, United Fintech
    Casper Rouchmann, Head of Marketing hos United Fintech er med som gæst. Casper har mange års erfaring indenfor digital marketing, både indenfor start- og scale up virksomheder.
  • Hvordan vælger man bureau?
    Margit Friis, Apopro
    Hvilke kriterier kigger man på, når man vælger bureau, og hvordan sikrer man sig at bureauet kan varetage opgaven?Vi har Margit Friis, Head of Marketing og E-commerce hos Apopro med i studiet.
  • SEO - SEM Synergier: Få mest muligt ud af samspillet
    Peter Halling Hilborg, InboundCPH
    Hvordan skaber du synergi mellem SEO og SEM, og hvor kan du høste fordele når du arbejder med begge discipliner?Det vil vores Head of Paid, Peter Halling Hilborg gøre dig klogere på i denne podcast-episode.
  • Ram den rette B2B-målgruppe med leadgen og demandgen
    Philip Tovborg, InboundCPH
    Hvordan sikrer du relevant indhold til din B2B-målgruppe i forhold til hvor lang og kompleks kunderejsen egentlig er? Og hvilke kanaler skal du sætte i spil?
  • B2C kunderejse mapping: SEO Micro-Moments
    Kirsten Mørk, Apopro
    I dette afsnit har vi besøg af en langvarig kunde i studiet, nemlig Kirsten Mørk, SEO-specialist hos Apopro.Det blev til en snak om SEO Micro-Moments.
  • Rejsebureau og SEO i en global pandemi
    Rasmus Panduro, Spies
    I første afsnit af den nye sæson vil vores Head of SEO, Henning Madsen, og Spies, fortælle om deres stærke samarbejde gennem hele 7 år!
  • SEO-tips til migrering af hjemmesider
    Lasse Grubbe, InboundCPH
    Vidste du, at en dårligt udført migrering i værste fald kan betyde, at din hjemmeside mister al synlighed? Og når først skaden er sket, kan den være svær at udbedre.
  • SEO-strategi for internationale hjemmesider
    Lasse Grubbe, InboundCPH
    Internationalisering af en hjemmeside rummer et stort potentiale, men også en række SEO-mæssige udfordringer, der kan afskære dig fra at udnytte dit fulde potentiale.
  • 15 tips der vil få Google til at elske dit...
    Ture Alsvik, Atea
    Er du ny i SEO-verdenen, og har brug for gode råd til, hvordan du griber SEO an? Eller er du en garvet ekspert, der gerne vil holdes opdateret på de vigtigste tips og tricks om emnet?
  • B2B købsrejser: Tænk SEO og digital markedsføring
    Lotte Lauridsen, Helion B2B
    Med lange komplekse købsrejser er det vigtigt at lære sin målgruppe at kende (ret banalt, men ekstremt vigtigt). Med besøg af Lotte Lauridsen fra HelionB2B, blev det til en snak om, hvordan man som B2B-virksomhed tænker SEO og digital markedsføring kombineret.
  • Træf de rigtige valg med linkbuilding
    Christoffer Thorsager, Partnertekst
    Er linkbuilding ikke lidt en Black Hat strategi? Ifølge Google guidelines må man ikke købe links, men der findes metoder, som er i overensstemmelse med Googles guidelines og den danske lovgivning.
  • Effektiv content marketing & 5 tips til at skrive godt...
    Sarah le Fevre Munkgaard, Partnertekst
    SEO og content marketing skal være bedste venner! Får du ikke skabt en god tekst ud fra dine udvalgte søgeord, der får folk til at interagere med din landingsside, så falder din SEO-indsats ligesom til jorden.
  • Hurtigere server og større rækkevidde globalt med CDN
    Olivia Stokholm, Cognito Digital
    CDN (Content Delivery Network) er et globalt netværk af servere, men hvorfor skal du have det tilknyttet din hjemmeside? Olivia Stokholm fra Cognito Digital er dagens gæst, og fortæller om mulighederne med en CDN.
  • SEO for millioner
    Allan Bo Christiansen, Atea
    I denne episode får du en konkret SEO kundecase fra samarbejdet mellem Atea og InboundCPH – og hvordan et uudnyttet SEO-potentiale blev realiseret til et trecifret millionbeløb.
  • Supportsøgninger
    Christopher Hofman, IMPACT Extend
    Christopher Hofman fra IMPACT Extend gæster endnu engang studiet, og fortæller om supportsøgninger, SEO og kunderejsen. Der er mindst 5 faser når man søger på Google, og kaldes informationssøgninger, navigationelle, kommercielle, transaktionelle og support- søgninger.
  • Bryd med pseudo-rapporterne
    Thomas Mailund Østerkjerhuus, MorningTrain
    Som B2B-virksomhed kan det være sværere at spore den organiske trafik og den effekt det har på købsrejsen, end det er for B2C og E-commerce.
  • SEO uden omtanke
    Thomas Mailund Østerkjerhuus, MorningTrain
    Thomas Østerkjerhuus fra MorningTrain er tilbage, og i denne episode hjælper han dig med at forstå hvad der er vigtigt inden du går i gang med dit SEO-arbejde – og hvad der kan stå i vejen for at lykkedes med dine mål.
  • RankBrain
    Thomas Mailund Østerkjerhuus, MorningTrain
    Thomas Mailund Østerkjerhuus fra MorningTrain er på besøg, og han fortæller om RankBrain, som i følge ham, nok er den mest oversete SEO metric.
  • JavaScript & SEO
    Ane Skovsted, IMPACT Extend
    I denne episode taler vi med Ane Skovsted fra IMPACT Extend om JavaScript og hvilke udfordringer det kan give i forhold til indeksering af dine sider.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til din Google Marketing-indsats, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO og Google Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dit projekt.

ian-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Download vores nye SEO-bog
    Få ny viden om SEO
    Download vores nye SEO-bog
    Få ny viden om SEO