fbpx
back-arrow Alle podcast
PODCAST

B2B købsrejser: Tænk SEO og digital markedsføring

Med lange komplekse købsrejser er det vigtigt at lære sin målgruppe at kende (ret banalt, men ekstremt vigtigt). Med besøg af Lotte Lauridsen fra HelionB2B, blev det til en snak om, hvordan man som B2B-virksomhed tænker SEO og digital markedsføring kombineret.

B2B har lange komplekse købsrejser med flere interessenter, hvorfor du skal lave indhold og indholdstyper til alle interessenter. Indhold skal laves i top, mid og low funnel. Og der bør skrives SEO-evergreen indhold, som svarer på de spørgsmål man får ud af sine søgeordsanalyser. Så et godt råd er, at starte med de lavt hængende frugter og tænk over: Hvilke spørgsmål vil I som virksomhed blive ved med at besvare?

Vært: Henning Madsen | Gæster: Lotte Lauridsen, Helion B2B

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.

henning-figur-komprimeret
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Bliv inspireret
    Udfyld nedenstående og få nyheder om inbound marketing