10:00
Velkomst og kort introduktion
I denne Inbound Masterclass, tager Henning fat på Business to Business og forklarer hvorfor SEO er en fuldstændig nødvendig del af et moderne B2B media budget.
Oplægsholder Henning Madsen, er medstifter af InboundCPH og Head of SEO. Henning var en af de første i Danmark til at arbejde med SEO og har rådgivet danske og internationale virksomheder siden 1997.
På webinaret lærer du:
Hvem er det til?
Webinaret henvender sig især til ledere og beslutningstagere inden for Marketing + IT + Salg
10:00
Velkomst og kort introduktion
10:05
Hvorfor er SEO vigtigt for B2B-virksomheder?
I en tid hvor Corona har sat en stopper for fysiske møder og lejlighedsvis endog at tage telefonisk kontakt til potentielle kunder er digital markedsføring blevet et ”must win game”
10:30
7-trins B2B SEO-strategi
For at imødekomme den næsten eksplosive stigning i B2B-søgetermer har vi analyseret de mest succesfulde SEO-strategier og samlet de 7 vigtigste i dette webinar, hvor vi b.la. kommer ind på: Teknisk SEO, målgruppe, søgeordsstrategi, optimering af forside og landingssider, topic clustering og digital PR - og herefter repeat, repeat, repeat.
11:05
Gennemgang af Case
I slutningen af webinaret viser vi en B2B-case, nemlig Atea.dk som har oplevet en omsætningsstigning på mere end 200 mio. kr. over de seneste 3 år.
11:15
Tilbud om gratis konkurrent- og brancheanalyse
Som del af dette webinar får du tilbudt en gratis konkurrent- og brancheanalyse for at se hvordan din virksomhed klarer sig på Google, med mulighed for at få en objektiv vurdering af jeres vækstpotentiale ved at realisere en målrettet SEO-strategi.
11:20
Afrunding
I spidsen for webinaret står Head of SEO Henning Madsen. Med faglig passion, humor og engagement har han gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.
Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Blockbuster og DFDS.
Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.
Julie Brix
Salgschef
Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.
Arne Stentoft
Partner
Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.
Christian G.
Administrerende direktør
Når du udfylder formularen accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med bl.a. seneste nyt om SEO. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.
Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage. Kontakt Henning og få en dialog om webinaret.
Step 1 / 3