-
Velkomst og kort introduktion
I mange år har man hørt at 1 + 1 = 3 , når det kommer til synergierne mellem SEO og SEM. Men det er enormt vanskeligt at bevise synergierne og endnu sværere at automatisere hvordan man styrer fordelingen i det daglige.
På dette webinar dykker vi ned i detaljen med hvilke synergier der er imellem de to discipliner på et teknisk og operationelt niveau, og ser på hvor der kan høstes nogle fordele når man arbejder med begge discipliner.
På webinaret får du et indblik i hvordan de to discipliner påvirker hinanden, og hvilke knapper du kan skrue på for at opnå bl.a. bedre klikpriser og mere relevant trafik.
-
Velkomst og kort introduktion
-
Intro til SEO og SEM
For at sikre os at vi snakker samme sprog, tager vi en kort introduktion til hvad SEO og SEM er, og deres individuelle styrker og roller i købsrejsen
-
Begrebet relevans i SEO og i SEM
Googles ranking faktorer er ikke kun relevante for ens organiske position. En række af faktorerne spiller også ind på vores performance på SEM. I denne del kigger vi på hvordan begrebet relevans gør sig gældende på tværs af SEO-SEM
-
Struktureret data i SEO og SEM
Schema markup language og feeds er to tæt beslægtede emner. I dette segment fortæller vi om, hvordan en god datastruktur kan hjælpe med at automatisere visse dele af ens annoncering.
-
Budskabs og annoncetekst synergier imellem SEO og SEM
Skal du altid være synlig på Google Ads når du er til stede organisk? Og skal du egentlig sige det samme i dit budskab, for rigtig at hamre din pointe ind? Det dykker vi ned i.
-
Afrunding og spørgsmål
Peter Halling Hilborg er Head of Paid. Med mange års erfaring fra bureaubranchen og kundearbejde leder han til dagligt vores Google Ads og Paid Social team. Han har fokus på at sikre den samlede kvalitet af vores kundeleverance inden for Google Ads og Paid såvel som at sikre, at vores specialister er de dygtigste (og gladeste) i branchen.
Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.
Julie Brix
Salgschef
Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.
Arne Stentoft
Partner
Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.
Christian G.
Administrerende direktør
Få tilsendt webinaret på mail og se det når det passer dig. Ved tilmelding accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails med seneste nyt om SEO. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.
Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage? Kontakt Peter Halling Hilborg og få en dialog om webinaret.
Step 1 / 3