Search Intents & Micro Intents

Head of SEO, Christopher Hofman og Olaf Kopp, Head of SEO hos Aufgesang, stiller skarpt på micro intents på Google.

Banner til blogposts (mål)

Hvorfor misser virksomheder "micro-moments"?

Virksomheder laver for få sider med alt for bredt indhold, som ikke dækker de specifikke søgeintentioner:

- E-com sites får ikke bygget sub-kategorier (eller sub-sub kategorier)
- B2B sites har alt for meget fokus på et par få løsningssider
- Sites undervurderer muligheden for at eje "Vs." og "Bedste" søgninger
- B2B sites vil af interne politiske årsager ikke nævne prisestimater, selvom brugerne trygler efter dem på Google.

Det er synd, for allerede her diskvalificerer man sig på Google, da det handler om at ramme "Micro-moments" med det rette indhold. Du skal derfor forstå, hvad "Micro-intents" er, hvis du vil bygge det indhold, som skal dominere på Google gennem hele kunderejsen. Google taler om Micro-moments - det er derfor logisk, at dem som arbejder med SEO, fokuserer på at optimere mod micro intents.

 

Download tilhørende slides her

 

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Tilmeld dig vores populære nyhedsbrev
    Udfyld nedenstående og få nyheder om digital marketing