10:00
Velkomst og kort introduktion
Content Marketing er en effektiv måde at starte dialogen hvor interessen er. Men du kan ikke sige indhold uden at sige SEO. Og vice versa. Begge dele er dybt afhængige af indsigter om hvilken information dine potentielle kunder efterspørger, inden de er klar til at konvertere. Ofte er forbrugeren i forskellige steder på deres købsrejse og har brug for hjælp, uddannelse og information, før de træffer en beslutning. Her kan den rigtige kommunikation og det rigtige indhold hjælpe med at møde dine kunder i øjenhøjde. Meget af denne information kan du få igennem de rigtige SEO hacks
Oplægsholder Henning Madsen, er medstifter af InboundCPH og Head of SEO. Henning var en af de første i Danmark til at arbejde med SEO og har rådgivet danske og internationale virksomheder siden 1997.
Få adgang til vores on-demand webinar hvor du kan du få tips og tricks til
Hvem er det til?
Dette webinar henvender sig både til de garvede content marketeers såvel som dem der gerne vil have inspiration til, hvordan man kommer bedst i gang med en indsigtsfunderet content strategi.
10:00
Velkomst og kort introduktion
10:10
Hvordan udvælger du de mest værdifulde content temaer?
Hvilke tools bruger vi til at finde temaer og hvilke bruger vi til at skrive indhold? Når google siger at længden af dit indhold ikke er en rankingfaktor, skal du så stole på det? Vores analyser viser der er klart forskel i længden af indhold afhængig af søgeord og intent.
10:30
Hvordan tilpasser du din content strategi til forbrugerens mindset?
Her gennemgås de navigationelle, informationssøgninger, kommercielle, transaktionelle og supportsøgninger. RankBrain er et SEO metric som hjælper Google til at forstå, hvor brugerne vil hen med sine søgninger, og vi gennemgår derfor hvordan du laver godt indhold med RankBrain.
11:05
Hvordan skaber du engagement med dit indhold?
Få tips og tricks til hvordan du skaber engagement på dine sider, så du både optimere brugeroplevelsen og skærper forståelsen af dit indhold og dine sider.
11:15
Hvilke tools kan gøre hele forskellen
Som en del af det sidste på agenda gennemgår vi skriveprocesserne og ser på hvordan du kan optimere dine tekster samt en præsentation af de tools vi anvender til tekstoptimering.
11:20
Afrunding og eventuelle spørgsmål
I spidsen for webinaret står Head of SEO Henning Madsen. Med faglig passion, humor og engagement har han gennem 20 år arbejdet og undervist med ét mål for øje: at sikre virksomheder – store som små – i hele landet succes gennem indsigtsbaserede, datadrevne strategier.
Kundeporteføljen omfatter digitalt ambitiøse virksomheder som blandt andre Spies, Jem & fix, Aller, Berlingske, Kamstrup, Oticon, Trollbeads, ILVA, TV2, Stylepit, Blockbuster og DFDS.
Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.
Julie Brix
Salgschef
Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.
Arne Stentoft
Partner
Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.
Christian G.
Administrerende direktør
Få webinaret tilsendt ved at udfylde formularen, samtidig accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og nyhedsmails. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.
Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du, om det giver mening for dig at deltage. Kontakt Henning og få en dialog om webinaret.
Step 1 / 3