On Demand

Sådan skaber du godt indhold på tværs af B2B-kunderejsen

Indholdsproduktion kan være en kompleks disciplin at navigere i. Det der synes at virke i går, virker ikke nødvendigvis i dag. Tidligere var kvantitet og varians nøglen, men i dag er relevans og kvalitet vigtigere end nogensinde før. Tilmeld dig webinaret og bliv klædt på til, hvordan du støber et fundament til at producere “det gode indhold” på tværs af B2B-kunderejsen.

On demand: B2B-kunderejse Webinar

calendar
location

on-demand

PrisPr. deltager

Gratis

Billede af Philip (02)
On-demand

Om webinaret

På webinaret vil du blive beriget med taktiske indsigter indenfor:

  • Den postmoderne B2B-kunderejse
  • B2B-købscentre og ICP
  • Positioneringsstrategi & value drivers
  • Distribuering af indhold på tværs af kanaler
  • Skabelse af indhold på tværs af kunderejsen
  • Konkrete værktøjer, skabeloner og indsigter fra diverse analyser og kundearbejde

Hvem er det til?
Har du ansvaret eller sidder du i en drivende funktion inden for marketing i en mindre eller større B2B-virksomhed?
Så vil du kunne få gavn af webinaret – uanset om du er spritny eller en erfaren spiller inden for gamet.

-

Velkomst & introduktion

-

Den postmoderne B2B-kunderejse

Vi ser på, hvordan B2B-købsrejsen har ændret sig og hvad der karakteriserer den i dag

-

Identificering af B2B-købscentre og ICP-framework

Vi stiller skarpt på kundens købscentre, og hvordan købsbeslutningen i B2B-virksomheder er drevet af købs komiteer, samt hvordan du finder ud af, hvilke kunder du skal jagte - og hvordan dette kan bruges til at skræddersy målrettet kommunikation til den enkelte i komitéen

-

Positioneringsstrategi

En kort introduktion til, hvordan man som B2B-virksomhed kan vælge at positionere sig, samt hvordan dette bør have en indvirkning på éns målrettede kommunikation på tværs af kanaler, og sikre en sammenhæng og overensstemmelse mellem dine value drivers og kundens purchases drivers

-

Indhold på tværs af kanaler

Vi kigger ind i det digitale landskab, og sætter fokus på en tværgående kanalstrategi. Her ser vi på markedstendenser, samt hvordan de forskellige kanaler egner sig til forskellige formål. Ligeledes hvilket indhold man kan distribuere via kanalerne og hvordan man bør anskue dem forskelligt, alt efter om man er i marked for at skabe og indfange efterspørgsel

-

Indhold på tværs af kunderejsen

Vi afstemmer formålet med at producere indhold og kigger ind i forskellige modeller og værktøjer, der kan hjælpe med at støbe et fundament for den gode indholdsproduktion. Med udgangspunkt i den klassiske tragt, ser vi på, hvordan man kan skabe, organisere og kategorisere et strategisk indholdskartotek, som kan aktiveres på tværs af kanaler og kunderejsen

-

Indsigter på tværs af kunderejsen

Vi stiller skarpt på en række udvalgte analyser, hvor vi kigger ind i forskellige udpluk af datasæt, der kan give os en bedre generel forståelse af, hvordan B2B-indkøberen blandt andet tilslutter og afkoder indhold

-

Afrunding og eventuelle spørgsmål

Oplægsholder

Philip Tovborg

Webinaret bliver afholdt af Partner Head of Inbound Marketing, Philip Tovborg, fra InboundCPH. Philip arbejder strategisk med virksomheder, internationale brands, samt offentlige myndigheder, hvor han har rådgivet, innoveret og kortlagt digitale vækstrejser på tværs af markeder igennem de sidste 8 år.

Med en stor kærlighed for sit felt, et drys humor og stort engagement vil Philip dele sine erfaringer med ét mål for øje: at sikre dig og virksomheden et stærkt fundament for at kunne strømline og eksekvere en bæredygtig vækststrategi.

InboundCPH_Portræt_Philip_01

Det siger lederne

udtalelse-berlingske

Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.

udtalelse-potentialehuset

Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.

udtalelse-kallistos

Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.

WEBINAR ON-DEMAND

Se webinaret når det passer dig

 

Når du udfylder formularen accepterer du, at vi må sende dig mails vedrørende webinaret og du tilmelder dig samtidig vores nyhedsbrev. Du kan afmelde vores nyhedsmails til enhver tid.

svg-left
svg-right

Spørgsmål?

Har du spørgsmål til webinaret, eller overvejer du. Kontakt Philip og få en dialog om webinaret.

23_3666 (Fritlagt)
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor