Vi har en individuel og differentieret tilgang til alle kunder, men vi har nogle faste processer, som de fleste samarbejder tager afsæt i.
1. SEO Business Case
Vi starter med at udarbejde en SEO Business Case, der indeholder af en beregning af, i hvilket omfang SEO er en rentabel investering for din virksomhed. Læs mere om vores SEO Business Case.
2. Kick-off-møde
Samarbejdet indledes med et kick-off-møde, hvor vi sammen fastlægger en strategi, en handlingsplan og konkrete målsætninger. Mødet tager afsæt i Business Casen og som regel også en søgeordsanalyse af din målgruppes søgevaner såvel som en teknisk analyse af dit website.
3. Analyser
Vi udarbejder en søgeordsanalyse, en teknisk analyse og efter behov endvidere en linkanalyse for at sikre os, at arbejdet er baseret på et velfunderet grundlag og en solid viden om jeres målgruppe. Læs mere om vores analyser.
4. Quick-wins
Hvis vi i den indledende fase af samarbejdet opdager quick-wins vil vores primære fokus være at realisere disse. Maksimalt udbytte for en minimal arbejdsindsats.
5. Eksekvering
Vi eksekverer strategien gennem en række tiltag inden for områderne teknik, indhold, links og brugersignaler. Vi prioriterer ikke nødvendigvis alle områder lige højt, men foretager en konkret vurdering af, hvilken vægtning af områderne der er mest rentabel for din virksomhed.
6. Rådgivning og undervisning
En integreret del af vores samarbejde er rådgivning og undervisning. Vi tror på vidensdeling, fordi fordi resultatet af samarbejdet bliver bedre, hvis I indgår som en aktiv medspiller.
7. Rapportering
Vi fremsender løbende rapporter med dokumentation af vores arbejde og vores resultater.
8. Evaluering
Vi holder løbende evalueringsmøder, hvor vi sammen evaluerer samarbejdets fremdrift og resultater.
Du kan læse mere om SEO i vores SEO-guide her.