SEO for B2B-virksomheder

Opnå målrettet synlighed lokalt og globalt

På dette seminar giver vi jer den nyeste viden om SEO og en række konkrete strategiske overvejelser og metoder, der kan sikre jer optimal synlighed i søgemaskinerne lokalt og globalt. Læs mere om seminaret via fanerne herover.

Tilmelding

Udfyld alle felterne herunder for at tilmelde jer seminaret. Så vender vi snarest muligt tilbage med et forslag til en dato.

Navn

Firma

Mail

Telefon

Dato for seminar

Antal deltagere

Deltagernavne (og evt. besked)

Om seminaret

Google er blevet indkøberens vigtigste værktøj i jagten på nye produkter og leverancer. De ændrede indkøbsvaner gør SEO til et af de vigtigste og mest omkostningseffektive marketing-værktøjer for B2B-virksomheder. Synlighed i markedet og effektiv leadgenerering er afgørende for jeres succes, men jeres synlighed er ikke noget værd, hvis ikke I formår at konvertere den til et øget salg.

På dette seminar stiller vi skarpt på virkeligheden bag de ændrede indkøbsvaner og peger på, hvordan I kan vende tendensen til egen fordel. Vi giver jer den nyeste viden om SEO og gennemgår en række konkrete strategiske overvejelser og metoder, der kan sikre jer optimal synlighed i søgemaskinerne lokalt og globalt.

Målgruppe

Seminaret er målrettet ledere og beslutningstagere inden for marketing, salg og kommunikation i B2B-virksomheder.

Foredragsholdere

Henning Madsen er af de førende SEO-eksperter i Danmark. Han har undervist og arbejdet professionelt med SEO siden 1998 – før der var noget, der hed Google.

Martino d’Apuzzo er SEO-pioner med speciale i online salg og markedsføring. Han har arbejdet med SEO i mere end 10 år og skabt solide resultater for virksomheder i hele Skandinavien.

Få mere at vide

Har I spørgsmål, er I meget velkomne til at kontakte os på telefon 6120 1695 eller mail [email protected].

Dagsorden

08.45 – 09.00: Ankomst og morgenkaffe

Sæt jer til rette, og nyd en kop friskbrygget kaffe, te eller en kold vand.

09.00: Velkomst

Velkomst og introduktion til seminaret.

09.10: Sådan agerer den nye indkøber

Google er blevet indkøberens vigtigste værktøj i jagten på nye produkter og leverancer. Vi ser nærmere på, hvad de ændrede indkøbsvaner betyder for jer som B2B-virksomhed, og hvordan I kan vende tendensen til egen økonomisk fordel.

I forlængelse heraf gennemgår vi de faktorer, der er afgørende for Googles vurdering og positionering af jeres website. Vi lærer jer, hvordan I går analytisk og systematisk til værks med SEO, og hvordan I får et værdifuldt indblik i jeres konkurrenters SEO-adfærd.

09.50: Kort pause

10.00: SEO-planlægning i praksis

Kunderne kommer ikke af sig selv, men I kan hjælpe processen betydeligt på vej med en god SEO-strategi. Vi fortæller om elementerne i en god SEO-strategi, og vi lærer jer, hvordan I kan måle jeres resultater med henblik på løbende at optimere jeres strategier.

I forlængelse heraf dykker vi ned i jeres kunders købsproces med henblik på at afdække, hvordan I kan fastholde kunderne fra den indledende interesse til det afsluttende køb, og hvordan I kan bruge indsigten til at ramme kunderne med den rigtige kommunikation på det rigtige tidspunkt.

Endelig gennemgår vi søgeordsstrategier og effektiv leadgenerering, herunder blandt andet hvilke søgeord der er gode til at generere trafik, hvilke søgeord der konverterer til salg, og i hvilke tilfælde I med fordel kan købe jer til trafik med Google AdWords.

10.50: Afrunding

Afrunding og opsamlende spørgsmål.

OBS: Seminaret i Århus foregår fra kl. 12.45-15.00.

Det siger vores seminar-deltagere

HVORFOR VÆLGE VORES SEMINARER?

Personligt tilrettelagte

Vores gratis seminarer tilrettelægges med udgangspunkt i jeres forretningsområde og jeres B2B-marked, så I sikres størst muligt udbytte af seminaret, og så vi kan give jer konkrete strategier, metoder og værktøjer, I kan bruge i det daglige arbejde.

Erfarne undervisere

Med 20 års erfaring er vi blandt de mest erfarne i branchen. Vores undervisning er gennemprøvet og baserer sig på erfaringer skabt helt tilbage fra 1998, hvor søgemaskineoptimering blev introduceret i Danmark. Vi holder os konstant på forkant med den nyeste viden.

Stort udbytte

90% af vores seminar-deltagere vurderer deres udbytte af vores seminarer til enten højt eller meget højt. Vi er stolte over at have undervist og arbejdet for digitalt ambitiøse B2B-virksomheder som Kamstrup, Audi, Radiometer, Pronestor og Audi.

Praksisorienterede

Vores undervisning er praksisorienteret med fokus på, hvordan I kan bruge jeres viden i praksis, og hvordan I kan implementere strategier og arbejdsmetoder med udgangspunkt i de udfordringer, målsætninger og rammevilkår, I har i jeres virksomhed.