Vidensbaseret SEO

SEO-analyser

Forudsætningen for, at du får fuldt udbytte af SEO, er, at arbejdet og strategierne for arbejdet baserer sig på en solid viden om dit website, din målgruppe og dine konkurrenter.

Top_3

Få den rette viden forud for din SEO-indsats

Vi udarbejder SEO-analyser, der genererer den rette viden og indsigt forud for arbejdet med SEO. Vi ved, at der ikke findes én løsning og én fremgangsmåde, når det handler om SEO, og vi tilpasser derfor altid vores analyser til din forretning.

google
ads
analytics
logomark with background pattern
Gratis analyse

Gratis SEO-analyse

Få indblik i dine væsentligste konkurrenter på Google og sammenlign dine SEO-mæssige styrker og svagheder med en udvalgt konkurrent. Prøv vores gratis online SEO-analyse.

seo-konkurrentanalyse
Vi lever af gode relationer

Det siger vores kunder

    udtalelse-spies

    Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.

    udtalelse-rasmus-panduro

    Rasmus Panduro

    eCommerce manager

    oticon-logo

    Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.

    udtalelse-lars-boegner

    Lars Bøgner

    Online Manager

    udtalelse-bisnode

    InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

    udtalelse-mathias-amdi

    Mathias Jensen

    Digital Marketing Lead

    udtalelse-stylepit

    InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!

    udtalelse-peter-hestbaek

    Peter Hestbæk

    Salgs- og marketingdirektør

    udtalelse-brfkredit

    Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.

    udtalelse-rasmus-begtoft

    Rasmus Begtoft

    Digital marketingansvarlig

    udtalelse-blockbuster

    Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.

    udtalelse-steffen-trannerup

    Steffen Trannerup

    Marketing Director

    udtalelse-cbc

    Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

    udtalelse-johan-johansen

    Johan Johansen

    Digital Manager

    udtalelse-audi

    Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.

    udtalelse-jacob-thiesen

    Jacob Thiesen

    Digital Manager

Få mere at vide

Hvilke SEO-analyser udarbejder I?

I et løbende samarbejde med os indleder vi altid arbejdet med at udarbejde en teknisk analyse af dit website og en søgeordsanalyse af din målgruppes søgevaner på Google. Det sikrer et datadrevet afsæt for arbejdet og en målrettet strategi. Vi udarbejder linkanalyser og konkurrentanalyser efter behov.

En teknisk analyse kan afdække tekniske fejl på jeres website, der har indflydelse på jeres synlighed. En søgeordsanalyse kan give overblik over, hvilke søgeord jeres målgruppe benytter, og altså hvilke søgeord I skal optimere jeres website efter. En linkanalyse kan styrke jeres arbejde med linkbuilding, og en konkurrentanalyse kan give et værdifuldt indblik i jeres konkurrenters strategier og metoder.

Ved at anvende dokumenterede analysemetoder og en lang række tekniske analyseværktøjer sikrer vi jer optimale og præcise resultater. Vi præsenterer vores resultater klart, overskueligt og let forståeligt, så I har de bedste forudsætninger for at bruge dem i jeres videre arbejde. Efter behov kan vi naturligvis også varetage det videre SEO-arbejde for jer.

Hvad koster jeres analyser?

Prisen afhænger af kompleksiteten af dit website og omfanget af analyserne i øvrigt. Der er meget stor forskel på, om du har en webshop med 15.000 produkter og flere hundrede produktkategorier, eller om du blot sælger få udvalgte produktgrupper. Kontakt os for at få et estimat af dit projekt.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.

henning-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Få en dialog om dit projekt

Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

Google MarketingSEOGoogle AdsAndet
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor