Google Ads-kursus

Kom godt i gang med Google Ads Et kursus kan for eksempel omhandle grundlæggende viden og annoncestrategier inden for Google Ads, eller det kan omhandle mere dybdegående og specialiserede emner efter jeres behov. Vi afholder kurser for både enkeltpersoner og større grupper af medarbejdere. Kurset tilrettelægges med udgangspunkt i jeres forretning, jeres målgruppe og jeres […]

SEO-kursus

Skræddersyet SEO-kursus Et SEO-kursus kan eksempelvis omhandle grundlæggende viden og værktøjer inden for SEO, eller det kan omhandle mere specialiserede emner. Vi lægger vægt på ikke kun at gøre jer i stand til at gennemføre de nødvendige tiltag, men også på at skabe forståelse for, hvorfor SEO er vigtigt for virksomheden. Vi afholder kurser for både enkeltpersoner […]

Google Ads-rådgivning

Førende Google Ads-specialister InboundCPH er et certificeret Google Ads-bureau og en uvildig og engageret sparringspartner, der kan rådgive jer professionelt om jeres eksisterende og fremadrettede annoncekampagner med henblik at sikre jer et øget afkast. Vi giver jer en solid forståelse for, hvordan Google Ads fungerer, og hvordan I skaber profitable Google Ads-kampagner, der øger jeres return on investment […]

SEO-rådgivning

Førende danske SEO-specialister Med InboundCPH får I en engageret sparringspartner og samarbejdspartner med mere end 20 års erfaring i SEO-branchen. Vi giver jer en solid forståelse for, hvordan SEO fungerer, og vi giver jer konkret, forståelig vejledning til, hvordan I kan arbejde målrettet og struktureret med SEO i det daglige og derved øge jeres udbytte. Vi sætter […]

SEO-konkurrentanalyse

Hvad er en SEO-konkurrentanalyse? En SEO-konkurrentanalyse er en sammenligning af jeres SEO-indsats med et øjebliksbillede af jeres vigtigste konkurrenters SEO-indsats. Konkurrenterne er ikke nødvendigvis de virksomheder, I er i direkte konkurrence med, eller de virksomheder I til daglig anser som jeres konkurrenter. Det kan være alle websites, der af den ene eller anden grund har gode placeringer […]

Linkanalyse

Hvad er en linkanalyse? En linkanalyse er en analyse af alle indgående links (linkhenvisninger fra andre websites) til jeres website. En linkanalyse giver et overblik over jeres nuværende linkprofil, så vi kan lægge en konkret strategi for, hvordan vi kan øge jeres synlighed gennem linkbuilding. Det er vigtigt, at I har en naturlig linkprofil med den rette fordeling af links […]

Ankerlinks

Hvad er ankerlinks? Ankerlinks (også kaldet anchor links, jump links og section links) er interne links til andre steder på samme side. Hvis en bruger klikker på et ankerlink, bliver vedkommende med andre ord ikke ledt til en ny side, men ledt til et sted længere nede eller oppe på den samme side. Ankerlinkene placeres […]

PWA (Progressive Web Apps)

Hvad er PWA (Progressive Web App)? PWA er en ny måde at skabe brugervenlige mobilwebsites på, og det er helt sikkert en trend, vi kommer til at se meget mere til. PWA fungerer teknisk set som et almindeligt website – det er hostet på almindelige webservere, tilgængeligt via internetbrowsere og indekserbart af søgemaskiner – men […]

Markedsleder

Hvad er en markedsleder? En markedsleder er en dominerende virksomhed, der har den største omsætning, højeste profit eller flest kunder inden for et afgrænset marked. LEGO A/S er eksempelvis markedsleder inden for legetøjsbranchen, ikke blot i Danmark, men også i mange andre lande. Som markedsleder har man ofte en stor magt og en evne til […]

Backlinks

Hvad er et backlink? Backlinks er som skrevet ovenfor links fra andre websites, der linker ind på dit website. De kaldes også for indgående links. Eksempel 1: En blogger har skrevet et reklame-blogindlæg om dit produkt og linker ind til dit website, der hvor kunderne kan købe produktet. Eksempel 2: En samarbejdspartner linker til dig fra […]