Vi skaber vækst med SEO

Dedikeret SEO-bureau

I mere end 20 år har vi arbejdet strategisk med SEO og skabt varige resultater for virksomheder og institutioner over hele landet. Vi er din vej til vækst via en stærk synlighed over for målgruppen.

topbanner1

SEO-bureau med mere end 20 års erfaring

Vi er et specialiseret SEO-bureau, der sikrer din virksomhed maksimal kontakt til målgruppen på Google. Vi kan varetage hele SEO-processen, yde rådgivning i forbindelse med afgrænsede opgaver og tilrettelægge strukturerede uddannelsesforløb for dine kernemedarbejdere.

Vi kan eksempelvis hjælpe dig, hvis du:

  • har en ambitiøs vækststrategi og ønsker øget vækst online
  • samarbejder med et SEO-bureau, men resultaterne udebliver
  • har tabt markedsandele til konkurrenterne på Google
  • ønsker større synergi mellem SEO og Google Ads i kunderejsen
  • skal relancere websitet og ikke vil tabe besøgstrafik i processen
  • vil styrke vidensniveauet, så virksomheden kan varetage SEO selv
  • vil ekspandere forretningen til nye markeder i Norden.

Udgangspunktet for vores arbejde er en solid indsigt i din forretning, din målgruppe og dine målsætninger, så vi kan udforme og eksekvere en skræddersyet, datadrevet SEO-strategi, der sikrer dig de bedste resultater og maksimalt udbytte med hensyn til salg og leads.

For os er det vigtigste at skabe gode relationer, målbare resultater og at realisere de mål, vi sammen opsætter for samarbejdet. Vi er ikke bare en leverandør, men et dedikeret og samarbejdsorienteret SEO-bureau.

Vi arbejder også med Google Ads og Google My Business. Vores holistiske tilgang til Google Marketing gør det muligt for os at sikre din virksomhed den mest effektive og rentable investering af marketingbudgettet.

01Analyse

Business Case

Vi kortlægger din virksomheds markedsposition på Google og giver dig en objektiv beregning af, i hvilket omfang SEO er en rentabel investering.

Analyser

For at sikre et datadrevet afsæt for samarbejdet kortlægger vi din målgruppes søgevaner på Google og eventuelle tekniske fejl på dit website.

Indledende

02Opstart

Kick-off-møde

Med afsæt i de indledende analyser fastlægger vi en strategi, en handlingsplan og konkrete målsætninger, som vi kan styre vores indsatser mod.

Quick-wins

Vores første fokus er at skabe hurtige resultater og proof of concept. Med andre ord: Størst mulig værdi for mindst mulig arbejdsindsats.

Indledende

03Eksekvering

Indhold og links

Vi skriver målrettet indhold med afsæt i jeres målgruppes søgevaner og bygger relevante links, der øger sidernes synlighed på Google.

Rådgivning og undervisning

Vi yder løbende rådgivning og undervisning, der sikrer, at I får mulighed for at overtage opgaverne helt eller delvist, hvis det er det, I ønsker.

Kontinuerlig

04Rapportering

Rapportering

Vi afrapporterer løbende og sætter et dashboard op i jeres Google Analytics, der viser udviklingen i samarbejdet med fokus på vores fælles mål.

Evaluering

Vi mødes til løbende evalueringsmøder, hvor vi diskuterer vores indsatser, resultaterne heraf og aftaler indsatserne for det videre samarbejde.

Kontinuerlig

blog-google-analytics
VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

atea-udtalelse-logo2

Jeg havde ikke turde drømme om, at vi var nået dertil, hvor vi er nået til i dag. Der er ingen tvivl om, at den enorme vækst skyldes det samarbejde, vi har haft med InboundCPH, og det gode samspil mellem dem, os og vores webudviklere. Jeg er glad for, at InboundCPH ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?

udtalelse-blockbuster

Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.

udtalelse-spies

Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.

oticon-logo

Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.

delfi-tech-logo

Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!

udtalelse-audi

Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

udtalelse-brfkredit

Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.

udtalelse-stylepit

InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!

Få viden om det økonomiske potentiale ved søgemaskineoptimering af din virksomheds website og viden om, i hvilket omfang SEO er en rentabel investering for virksomheden. Få en gratis SEO Business Case.

Kom godt i gang for 5.800 kr.

I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer til din forretning hver måned. Vi garanterer resultater ved en månedlig mindstepris på 5.800 kr. Klik herunder for et konkret estimat af dit projekt.

Fast samarbejde fra

5.800 kr.

Enkeltstående opgaver

Fast pris

nets-logo
atea-logo
sundhed-logo

Estimer projekt for nøjagtig pris

Estimer projekt
blog-seo-tjekliste
Seminarer og webinarer

Få ny viden til at prioritere SEO rigtigt

28

Oct

SEO-strategi for B2C-virksomheder

Webinar / 10.00 - 11.15 / Styrk din position på Google

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Læs mere om webinaret og tilmeld dig her.

arrow

10

Nov

SEO-strategi for B2B-virksomheder

Webinar / 10.00 - 11.15 / Sådan bruger du Google som salgskanal

Hvis din virksomhed skal vinde kunderne og klare sig i konkurrencen, skal søgemaskineoptimering (SEO) prioriteres som en central del af din digitale strategi. Læs mere om webinaret og tilmeld dig her.

arrow
blockbuster header billede igengen
1
2

I dag er SEO med en månedlig omsætning på over 1 million kr. vores klart vigtigste kanal.

Jeg må indrømme, at jeg ikke vidste nok om SEO. Men jeg er klogere i dag. Jeg har som leder sammensat et team, der tænker SEO ind i vores strategi. Det har været en stor læring, fordi det har så stor betydning for vores tilgang af kunder. I dag er SEO med en månedlig omsætning på over 1 mio. kr. vores klart vigtigste kanal.

Casper Hald

Direktør

blockbuster header billede igengen

Blockbuster

B2C & E-handel

Blockbuster

B2C & E-handel

1.000.000 kr.

månedlig omsætning fra SEO

200 %

flere besøgende fra Google

5 års

succesfuldt samarbejde

I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj

Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.

Rasmus Begtoft

Digital Marketing Ansvarlig

Header til BRF kredit

BRFkredit

B2C

BRFkredit

B2C

72

førstepladser på Google

104,46 %

flere konverteringer til salg

32,73 %

flere besøgende fra Google

Få mere at vide

Hvad udgøres SEO af?

SEO udgøres af fire områder: teknik, indhold, links og brugersignaler. SEO er med andre ord en mangesidet proces, og din chance for at opnå gode placeringer i søgemaskinerne er betinget af en holistisk indsats på alle fire områder.

Vi er et specialiseret SEO-bureau, der arbejder med de fire områder ud fra en konkret vurdering af, hvilken vægtning af områderne der kan tilvejebringe din virksomhed flest besøgende og flest salg. Læs mere om søgemaskineoptimering.

Hvordan er jeres arbejdsproces?

Vi har en individuel og differentieret tilgang til alle kunder, men vi har nogle faste processer, som de fleste samarbejder tager afsæt i.

1. SEO Business Case
Forud for samarbejdet udarbejder vi en SEO Business Case. Med Business Casen får I en beregning af jeres økonomiske vækstpotentiale og rentabilitet ved en målrettet SEO-strategi, en kortlægning af jeres markedsposition på Google i forhold til jeres nærmeste konkurrenter og en gennemgang af de indsatsområder, I skal prioritere.

Business Casen giver svar på, hvor lønsom jeres nuværende SEO-indsats er, og i hvilket omfang SEO er en rentabel investering. Samtidig skaber den grundlag for opstilling af klare og realistiske mål for arbejdet, så I bedre kan afstemme forventninger til budget, målepunkter og resultater internet såvel som med et SEO-bureau. Læs mere om vores SEO Business Case.

2. Kick-off-møde
Samarbejdet indledes med et møde, hvor vi sammen fastlægger en strategi, en handlingsplan og konkrete målsætninger, som vi kan styre vores indsatser mod. Vi sikrer os, at målene er realistiske og opnåelige, og vi evaluerer løbende SEO-processen for at sikre, at vi fastholder momentum og retning.

Kick-off-mødet tager afsæt i Business Casen, eventuelle indledende analyser og samarbejdets formelle rammer og danner grundlag for vores videre arbejde. For at sikre et konstruktivt og udbytterigt samarbejde og en god løbende dialog etableres en styregruppe med repræsentanter fra begge parter.

3. Analyser
Forudsætningen for et succesfuldt arbejde med SEO er, at arbejdet baserer sig på en solid viden om jeres målgruppe, website, konkurrenter og markedsposition. Enver god SEO-strategi indeholder derfor en række vidensopbyggende analyser.

Vi udarbejder fire analyser efter behov:

  • Søgeordsanalyse. Kortlægning af forretningsrelevante søgeord og jeres markedsposition på disse ord. Analysen munder ud i en prioriteret liste over søgeord, hvorpå en øget synliggørelse af jeres website kan afstedkomme det største udbytte.
  • Teknisk analyse. Kortlægning af tekniske og indholdsmæssige fejl på jeres website, der har en negativ indflydelse på jeres synlighed på Google, og uudnyttede muligheder, der kan forbedre jeres synlighed.
  • Linkanalyse. Identifikation af styrker og svagheder ved jeres linkprofil og kortlægning af websites der linker til jeres konkurrenter, men ikke til jer. Analysen giver viden om, hvordan I kan øge jeres synlighed og kendskabsgrad gennem linkbuilding.
  • Konverteringsanalyse. Kortlægning af fejl og uhensigtsmæssigheder på jeres website, der har en negativ indflydelse på jeres besøgendes adfærd og købevillighed, og uudnyttede muligheder, der kan forbedre deres adfærd.

Læs mere om vores SEO-analyser.

4. Quick-wins
Hvis vi i den indledende fase af samarbejdet opdager fejl og uhensigtsmæssigheder på jeres website, der nemt kan udbedres, anviser vi konkrete løsningsforslag med det samme. Quick-wins kan eksempelvis omhandle forhold vedrørende indeksering, loadtid (indlæsningshastighed), omdirigeringer og duplikeret indhold.

Eventuelle quick-wins ændrer ikke på, at SEO er en langsigtet proces, og at der kan gå op til flere måneder, før I ser de første resultater af arbejdet – uanset hvilket SEO-bureau i samarbejder med. Erfaringsmæssigt ved vi, at rentabiliteten ved SEO er størst, hvis samarbejdet forløber over en periode på minimum 12 måneder.

5. Eksekvering
Vi eksekverer strategien gennem en række tiltag inden for følgende fire områder. Vi prioriterer ikke nødvendigvis alle områder lige højt, men foretager en konkret vurdering af, hvilken vægtning af områderne der er mest rentabel for jer.

  • Teknisk SEO. Vi vejleder jer i at tage hånd om tekniske fejl og uhensigtsmæssigheder på jeres website, der har negativ betydning for jeres synlighed på Google, og uudnyttede muligheder, der kan forbedre jeres synlighed – med afsæt i den tekniske analyse. Læs mere om teknisk SEO.
  • Indholdsoptimering. Vi søgemaskineoptimerer det tekstlige indhold på jeres website. Optimeringen foretages med afsæt i søgeordsanalysen med henblik på at sikre jer større synlighed og mere trafik på de forretningsrelevante søgeord, vi har identificeret som de mest udbytterige. Læs mere om indholdsoptimering.
  • Linkbuilding. Vi opbygger links til jeres website. Links er den mest betydningsfulde faktor for, hvor synligt websitet er på de forretningsrelevante søgeord, vi har identificeret som de mest udbytterige. Arbejdet med at opbygge links er en løbende proces, som pågår gennem hele samarbejdet. Læs mere om linkbuilding.
  • Optimering af brugersignaler. Vi hjælper jer med at optimere de besøgendes adfærdsmønstre på jeres website, dels for at sikre at de besøgende har den mest værdiskabende adfærd, dels fordi visse typer af adfærdsmønstre har betydning for, hvor synligt jeres website er på Google. Læs mere om brugersignaler.

6. Rådgivning og undervisning
En integreret del af vores samarbejde er rådgivning og faglig sparring. Vi tror på vidensdeling, fordi det giver jer mulighed for at varetage jeres interne SEO-aktiviteter, og fordi resultatet bliver bedre, hvis I indgår i samarbejdet som en aktiv medspiller.

Vi tager løbende en dialog om, i hvilken grad I ønsker at dygtiggøre jer inden for de områder, vi arbejder med. Efter behov kan vi afholde kurser, hvor vi giver jer viden og konkrete strategier, metoder og værktøjer, I kan bruge i det daglige arbejde.

7. Rapportering
Vi fremsender månedlige rapporter med dokumentation af vores arbejde og vores resultater. Rapporterne kan eksempelvis indeholde dokumentation af vores leverancer, jeres positioner på Google, jeres besøgstal og antallet af salg.

Indholdet i rapporterne kan variere alt efter de mål, vi har opstillet. Rapporterne er baseret på data fra analyseværktøjer som Google Analytics og SEMrush. I tillæg til rapporterne sendes ugentlig statistik over jeres positioner på Google.

8. Evaluering
Vi holder kvartalsvise evalueringsmøder, hvor vi sammen evaluerer samarbejdets fremdrift og resultater. Evalueringsmøderne tager udgangspunkt i de rapporter med dokumentation af vores arbejde og vores resultater, vi løbende har sendt til jer.

På baggrund af evalueringen tilrettelægger og justerer vi vores fremadrettede aktiviteter, så vi er sikre på at nå de målsætninger, vi sammen har fastsat. Vi nedjusterer ikke arbejdsindsatsen, hvis vi er ved at nå vores mål, eller vi når målene før tid.

Hvilke virksomheder arbejder I med?

Vi arbejder med både private virksomheder og offentlige institutioner i stort set alle brancher. Vi har stor erfaring med både B2B-, B2C og e-handel-segmentet på både danske og internationale markeder. Se vores cases.

Hvor længe varer et typisk samarbejde?

Søgemaskineoptimering (SEO) er en løbende og langsigtet proces, og derfor pågår samarbejdet over en længere periode. Vores erfaring er, at rentabiliteten ved SEO er størst, hvis arbejdet pågår over en periode på mindst 12 måneder. De fleste af vores kunder samarbejder med os gennem flere år.

Hvor involveret i arbejdet skal jeg være?

Vi tror på vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet med os bliver større, hvis du indgår i samarbejdet som en aktiv og kritisk medspiller. Derfor lærer vi meget gerne vores viden fra os. Men du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at engagere dig i vores arbejde.

Hvad koster SEO hos jer?

I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer til din forretning hver måned. Vi garanterer resultater ved en månedlig mindstepris på 5.800 kr. Klik her for at få et konkret estimat af dit projekt.
svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.

henning-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Få en dialog om dit projekt

Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

Google MarketingSEOGoogle AdsAndet
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor