INNOVATIV SEO-UDDANNELSE AF 200 MEDARBEJDERE SIKREDE ET FORDOBLET LÆSERTAL FRA GOOGLE
200
opkvalificerede medarbejdere
94 %
flere besøgende fra Google
4 års
succesfuldt samarbejde
Uddannelse
Strategisk rådgivning
Linkbuilding
Migrering
Aller Media er den førende udgiver af magasiner og ugeblade i Norden med over 10 forskellige ugeblade og magasiner, der udkommer på både tryk og som digitale medier. For at opretholde en markedsandel på 73 % og over en million månedlige digitale læsere manglede Aller Media ét samlet koncerntiltag for deres SEO-indsats.
InboundCPH og Aller Media indgik på den baggrund samarbejde i 2013. Gennem strategisk rådgivning og uddannelsesforløb for ledelsen og 200 medarbejdere blev SEO gjort til en integreret del af koncernens digitale strategi. Resultatet er ikke til at tage fejl af: En fordobling af læsertallet fra Google på tværs af alle medier.
Målsætningen for samarbejdet var at øge SEO-kompetenceniveauet hos ledelsen og indholdsproducerende medarbejdere for derved at sikre Aller Media en stærkere tilstedeværelse på Google på tværs af alle magasiner og ugeblade.
Vi opbyggede i fællesskab et strategisk udviklingsprojekt, som kortlagde værdien af SEO og de nødvendige indsatsområder. Med afsæt heri gennemførte vi en række praksisorienterede uddannelsesforløb for mere end 200 medarbejdere.
Resultatet af samarbejdet er et fordoblet læsertal fra Google på tværs af alle medier. Aller Medias medarbejdere arbejder i dag målrettet med digital indholdsproduktion, der gør en mærkbar forskel for såvel læsertal som økonomisk bundlinje.
Det var ikke en salgsproces, men derimod en saglig og objektiv dialog.
InboundCPH udarbejdede en konkret og gennemarbejdet handlingsplan for vores digitale strategi. Det var ikke en salgsproces, men derimod en saglig og objektiv dialog, sådan at Aller Media kunne gå ind i beslutningen med åbne øjne. Det var alt i alt en meget tillidsvækkende og tryg proces.
Jan Krog Henningsen
Forretningsudviklingschef
Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!
InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!
Jan Krog Henningsen
Forretningsudviklingschef
InboundCPH har en nøgternhed og en oprigtighed omkring deres rådgivning
InboundCPH har en nøgternhed og en oprigtighed omkring deres rådgivning, som ikke bærer præg af andre dagsordner, end at vi som kunde skal klædes på til at tage de rigtige valg.
Jan Krog Henningsen
Forretningsudviklingschef
Sådan resulterede rebranding i flere midler til de udsatte børn.
Fra SEO-revolution til digital dominans
Fra 300 til 2000 månedlige besøgende
Et 4 års succesfuldt samarbejde har resulteret i større vækst og trafik hos Nordic Leasing.
Baseret på et godt samarbejde har SPIES forbedret deres synlighed i de skandinaviske lande
Color Hotel Skagen overhaler konkurrenter efter nyligt søsat SEO-strategi
SEO-indsats og Ads-kampagner i gode hænder
Google Ads-kampagner løftet til næste niveau
Udbytterige annoncekampagner
Styrket forståelse for komplekse SEO-temaer
Har du brug for hjælp til din Google Marketing-indsats, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO og Google Ads? Kontakt Martino d'Apuzzo og få en dialog om dit projekt.
Step 1 / 3