fbpx
Google Ads specialister i Aarhus

Google Ads-bureau i Aarhus

InboundCPH er et specialiseret Google Ads-bureau. Vores certificerede Google Ads-eksperter kan hjælpe din virksomhed med at skabe kosteffektive, datadrevne kampagner, der skaber mest mulig værdi for din virksomhed.

Top_2

Senior Google Ads-specialister

Hos InboundCPH er samarbejde og sparring nøglen til gode resultater. Vi arbejder ikke bare for vores kunder, vi arbejder med dem. Vi samarbejder med virksomheder over hele Danmark, heriblandt også i Aarhus.

Vi rådgiver din virksomhed fra et strategisk perspektiv, samtidig med at vi påtager os opgaverne på et eksekverende niveau, hvor vi opstarter, løbende håndterer og optimerer dine Google Ads-kampagner.

Foruden dette tilbyder vi uddannelse af dine kernemedarbejderne, så vi kan styrke jeres kompetencer og gøre jer i stand til at varetage hele eller dele af Google Ads-indsatsen selv. Vi arbejder tæt sammen med jer gennem hele forløbet.

Vi arbejder helhedsorienteret og kan hjælpe din virksomhed på flere parametre. Vi har mere end 20 års erfaring med SEO, og alt efter dine behov og målsætninger kan vi gøre SEO til en integreret og sammenhængende del af vores Google Ads-indsats.

Nogle opgaver kan laves lettere internt, mens det kan være en fordel at outsource andre dele. Vi giver dig råd og vejledning til hvordan vi sammen skaber mest værdi for jeres penge. Vi står klar til at tage fat, til at afholde workshops og til give dig den bedste løsning.

Vi har erfaring med både YouTube Ads, Search Ads, Shopping Ads, Display Ads og Remarketing og ved, hvordan og hvornår du rammer slutbrugeren.

01Analyse

Kampagneanalyse

For at sikre et datadrevet afsæt for arbejdet, sætter vi os grundigt ind i din virksomhed og dine eventuelle nuværende annoncekampagner.

Søgeordsanalyse

Vi kortlægger annoncerelevante søgeord, som kan generere det største udbytte. Vi tager højde for klikpris, konkurrence og dit websites nuværende position på Google for hvert søgeord.

Indledende

02Opstart

Kick-off-møde

Med afsæt i de indledende analyser fastlægger vi en strategi, en handlingsplan og konkrete målsætninger, som vi kan styre vores kampagner mod.

Quick-wins

Vores første fokus er at skabe hurtige resultater og proof of concept. Med andre ord: Størst mulig værdi for mindst mulige ressourcer.

Indledende

03Eksekvering

Opsætning og optimering

Vi opsætter og optimerer løbende kampagner (herunder annoncer, søgeord, målgrupper, budstrategier mv.) for at sikre dig den højest mulige rentabilitet.

Rådgivning og undervisning

Vi yder løbende rådgivning og undervisning, der sikrer, at I får mulighed for at overtage opgaverne helt eller delvist, hvis det er det, I ønsker.

Kontinuerlig

04Rapportering

Rapportering

Vi afrapporterer løbende og sætter et dashboard op i jeres Google Analytics, der viser udviklingen i samarbejdet med fokus på vores fælles mål.

Evaluering

Vi mødes til løbende evalueringsmøder, hvor vi diskuterer vores indsatser, resultaterne heraf og aftaler indsatserne for det videre samarbejde.

Kontinuerlig

phase-cover
VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

designfund-logo-5

InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!

zeiss-logo1

Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.

delfi-tech-logo

Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

Certificerede eksperter

Vi er Google Partner

Vi er stolte over at være certificeret Google Partner. Men vi ved, at vi ikke nødvendigvis er de bedste af den grund. Derfor gør vi os konstant umage for at yde den bedste service og skabe det maksimale udbytte til din virksomhed.

google_partner_lys
mda_1
shifted-images-svg

Få en gratis vurdering af, hvordan vi kan håndtere dine kampagner bedst muligt, og hvilken investering det kræver. Du får konkret viden og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din kommende samarbejdspartner.

Kom godt i gang for 5.000 kr.

I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer hver måned til håndtering, optimering og rapportering af dine annoncekampagner. De fleste kunder betaler en månedlig ydelse på 5.000 kr. Klik herunder for at få et konkret estimat af dit projekt.

Fast samarbejde til

5.000 kr.

Enkeltstående opgaver

Fast pris

eon-logo
ilva-logo
blockbuster

Estimer projekt for nøjagtig pris

Estimer projekt
seminar_viden
Seminarer og webinarer

Få viden til at prioritere Google Ads rigtigt

01

Jan

B2C SEO-strategi i en recession

Torsdag d. 18. august / 10.00 - 11.30

I dette B2C SEO-webinar tager Henning Madsen fat på de hårde fakta og forklarer, hvorfor SEO er en fuldstændig nødvendig del af et agilt marketingbudget i en moderne verden. Få mere info omkring webinaret her.

arrow

01

Jan

Sådan skaber du godt indhold på tværs af B2B-kunderejsen

Torsdag d. 25. august / 10.00 - 11.30

Indholdsproduktion kan være en kompleks disciplin at navigere i. Det der synes at virke i går, virker ikke nødvendigvis i dag. Tidligere var kvantitet og varians nøglen, men i dag er relevans og kvalitet vigtigere end nogensinde før. Kom med til optakt og bliv klædt på til, hvordan du støber et fundament til at producere “det gode indhold” på tværs af B2B-kunderejsen. Tilmeld dig her.

arrow

Få mere at vide

Hvilke platforme annoncerer I på?

Vi er specialiseret i Google Marketing og arbejder på tværs af alle Googles platforme. Vi arbejder med både Search Ads, Display Ads, YouTube Ads og Shopping Ads.

Hvilke typer virksomheder arbejder I med?

Vi arbejder med både store og små virksomheder og har erfaring med både B2B- og B2C-virksomheder.

Hvor lang er perioden for et samarbejde?

Vi er fleksible i vores måde at arbejde på, men vi oplever oftest at samarbejdet strækker sig ud over en årrække. Det skyldes oftest, at virksomheder inddrager os i flere initiativer, eller ikke ønske at varetage de opgaver vi laver for dem, internt.

Hvordan er det at arbejde sammen med jer?

Vi vægter sparring og samarbejde højt, hvilket også vil kræve engagement fra jeres side. Det er vigtigt for os at have kendskab til virksomheden og de målsætninger, I arbejder ud fra, så vi sammen kan skabe de bedst mulige resultater.

I hvilke byer er i tilstede?

Vi tilbyder løsninger i hele landet og hjælper kunder i hele landet, heriblandt i Midtjylland omkring Aarhus, Silkeborg, Randers, Viborg, Herning, Holstebro og Horsens. Vi er også tilstede i Aalborg, Odense og København.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til Google Ads, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på Google Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dine muligheder og potentialer.

ian-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationData & InsightsAndet
    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor