fbpx
Google Ads specialister i Odense

Google Ads-bureau i Odense

InboundCPH er et Google Ads-bureau med spidskompetencer i Search Ads, Shopping Ads, Display Ads og Remarketing Ads. Vi er eksperter i Googles annonceplatforme og ved hvordan du får mest muligt ud af dit marketingbudget.

Top_2

Senior Google Ads-specialister

InboundCPH er certificerede specialister i Google Ads. Vi kan hjælpe dig med at skabe mest mulig værdi for dit marketingbudget. Vi holder os konstant opdaterede på Googles annonceplatforme, og vores specialister har dybdegående erfaring med Google Ads og Googles mange annonceværktøjer.

Når vi arbejder med Google Ads, hjælper vi din virksomhed på et strategisk plan såvel som på et operationelt plan med opsætning og håndtering af dine annoncekampagner. Vi er transparente og lægger vægt på gennemsigtighed, så du kan følge med i vores arbejde og resultaterne heraf.

Hos InboundCPH prioriterer vi tæt samarbejde og agerer som din sparringspartner hele vejen igennem. Vi ønsker at opnå en god forståelse for din virksomhed, så vi kan ramme din målgruppe det rette sted på deres kunderejse.

Som din sparringspartner tilbyder vi også at udvikle og uddanne dine medarbejdere til at få en bedre forståelse for Google Ads. Vi kan endvidere rådgive om SEO, herunder om synergierne mellem SEO og Google Ads.

Vi har samarbejdet med og uddannet medarbejdere i hele Danmark. Vi samarbejder naturligvis også med virksomheder i dit lokalområde på Fyn omkring Odense, Svendborg, Middelfart, Nyborg og lignende.

01Analyse

Kampagneanalyse

For at sikre et datadrevet afsæt for arbejdet, sætter vi os grundigt ind i din virksomhed og dine eventuelle nuværende annoncekampagner.

Søgeordsanalyse

Vi kortlægger annoncerelevante søgeord, som kan generere det største udbytte. Vi tager højde for klikpris, konkurrence og dit websites nuværende position på Google for hvert søgeord.

Indledende

02Opstart

Kick-off-møde

Med afsæt i de indledende analyser fastlægger vi en strategi, en handlingsplan og konkrete målsætninger, som vi kan styre vores kampagner mod.

Quick-wins

Vores første fokus er at skabe hurtige resultater og proof of concept. Med andre ord: Størst mulig værdi for mindst mulige ressourcer.

Indledende

03Eksekvering

Opsætning og optimering

Vi opsætter og optimerer løbende kampagner (herunder annoncer, søgeord, målgrupper, budstrategier mv.) for at sikre dig den højest mulige rentabilitet.

Rådgivning og undervisning

Vi yder løbende rådgivning og undervisning, der sikrer, at I får mulighed for at overtage opgaverne helt eller delvist, hvis det er det, I ønsker.

Kontinuerlig

04Rapportering

Rapportering

Vi afrapporterer løbende og sætter et dashboard op i jeres Google Analytics, der viser udviklingen i samarbejdet med fokus på vores fælles mål.

Evaluering

Vi mødes til løbende evalueringsmøder, hvor vi diskuterer vores indsatser, resultaterne heraf og aftaler indsatserne for det videre samarbejde.

Kontinuerlig

blog-google-analytics
VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

designfund-logo-5

InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!

zeiss-logo1

Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.

delfi-tech-logo

Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

Certificerede eksperter

Vi er Google Partner

Vi er stolte over at være certificeret Google Partner. Men vi ved, at vi ikke nødvendigvis er de bedste af den grund. Derfor gør vi os konstant umage for at yde den bedste service og skabe det maksimale udbytte til din virksomhed.

google_partner_lys
mda_1
shifted-images-svg

Få en gratis vurdering af, hvordan vi kan håndtere dine kampagner bedst muligt, og hvilken investering det kræver. Du får konkret viden og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din kommende samarbejdspartner.

Kom godt i gang fra 5.000 kr.

I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer hver måned til håndtering, optimering og rapportering af dine annoncekampagner. De fleste kunder betaler en månedlig ydelse fra 5.000 kr. Klik herunder for at få et konkret estimat af dit projekt.

Fast samarbejde til

5.000 kr.

Enkeltstående opgaver

Fast pris

eon-logo
ilva-logo
blockbuster

Estimer projekt for nøjagtig pris

Estimer projekt
seminar_viden
Seminarer og webinarer

Få viden til at prioritere Google Ads rigtigt

01

Jan

Webinar: Dynamisk Prompt Engineering

Onsdag d. 20. marts / 13.00 - 14.00

Dyk ned i fremtidens teknologi med dette webinar, hvor vores AI Product & Customer Consultant Stine Sidelmann, demonstrerer vigtigheden af ​​Dynamisk Prompt Engineering til at udnytte AI-modeller og udfolder skiftet fra statiske til dynamiske Prompts samt hvordan det transformerer interaktionen med AI. Bliv guidet gennem de grundlæggende og fundamentale principper, avancerede teknikker og praktiske anvendelser.

arrow

04

Apr

SEO i 2024: Trends og tendenser

Torsdag d. 4. april / 10.00 - 11.00

I en digital verden, hvor konkurrencen er intens, er det vigtigt at holde sig ajour med de nyeste trends og teknologier. På dette webinar vil Christopher Hofman Laursen og Henning Madsen give dig adgang til uvurderlige værktøjer og opdateret viden, der vil hjælpe dig med at styrke din SEO-strategi i 2024.

arrow

Få mere at vide

Hvilke typer virksomheder arbejder I med?

Hos InboundCPH arbejder vi med virksomheder i alle størrelser. Vi tilpasser løsninger og priser så de passer til dine behov. Vi arbejder både med B2B- og B2C-virksomheder.

Hvor længe samarbejder man med jer?

Når vi indgår samarbejde med virksomheder, handler det for os om at lave samarbejdsaftaler, der skaber mest muligt værdi for kunden. Nogle ønsker et kort samarbejde med fokus på en konkret, afgrænset problemstillings, mens andre samarbejdsaftaler strækker sig over flere år.

Hvordan er det at arbejde sammen med jer?

Vi vægter sparring og samarbejde højt, hvilket også vil kræve engagement fra jeres side. Det er vigtig for os at have kendskab til virksomheden og de målsætninger, I arbejder ud fra, så vi kan skabe de bedst mulige resultater.

Tilbyder I både Google Ads og SEO?

Ja, vi tilbyder eksekvering, rådgivning og sparring i forbindelse med alle typer af Google Marketing. Et samspil mellem Google Ads og SEO skaber oftest de bedste resultater.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til Google Ads, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på Google Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dine muligheder og potentialer.

23__4824_Ian fritlagt
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor