Google Ads-rådgivning

Med InboundCPH får I en engageret sparringspartner og samarbejdspartner, der yder professionel og vidensbaseret rådgivning om Google Ads med henblik på at sikre jer et øget afkast af jeres annoncekampagner. Læs mere om vores rådgivning herunder.

blog-seo-guide

Førende Google Ads-specialister

InboundCPH er et certificeret Google Ads-bureau og en uvildig og engageret sparringspartner, der kan rådgive jer professionelt om jeres eksisterende og fremadrettede annoncekampagner med henblik at sikre jer et øget afkast. Vi giver jer en solid forståelse for, hvordan Google Ads fungerer, og hvordan I skaber profitable Google Ads-kampagner, der øger jeres return on investment (ROI).

Vi sætter os grundigt ind i jeres forretning og jeres målgruppe, vi møder jer personligt, og vi står naturligvis løbende til rådighed på mail, telefon og skype, hvis I har spørgsmål. En aftale baseret på konsulenttimer kan eventuelt kombineres med målrettede annoncekampagner fra vores side.


Vores Google Ads-rådgivning omfatter

Vores Google Ads-rådgivning kan omfatte følgende alt efter jeres ønsker og behov:

  • Strategi. Vi kan hjælpe jer med at fastlægge klare mål for jeres Google Ads-kampagner, og vi kan hjælpe jer med at udarbejde en konkret strategi for at opnå de mål, I går efter. I får konkrete og anvendelsesorienterede råd og forbedringsforslag, I kan bruge i jeres daglige arbejde.
  • Analyser. Forudsætningen for en succesfuld annoncekampagne er, at I kender jeres målgruppe, og I ved, hvordan I engagerer og motiverer dem. Vi kan hjælpe jer med at foretage de analyser, der sikrer jer den optimale indsigt og viden forud for jeres annoncekampagner.
  • Konverteringsoptimering. Brugernes og konkurrenternes adfærd ændrer sig konstant, og derfor skal I konstant sikre jer, at jeres annoncer har det rette sigte. Vi kan hjælpe jer med løbende at evaluere og optimere jeres kampagner, så jeres annoncer giver det maksimale udbytte.
  • Varemærkebeskyttelse. Mange virksomheder byder på søgeord relateret til deres eget brand og tillader samtidig konkurrenter at gøre det samme. Det er med til at skrue prisen op på de pågældende søgeord, og det kan derfor være et område, hvor vi kan hjælpe jer med at spare rigtig mange penge.
  • Global markedsføring. Google Ads er det største annoncemedie i en lang række lande. Vi kan hjælpe jer med at nå ud til målgrupper både lokalt og globalt.
  • Annoncetyper. Vi har erfaring med både tekstannoncer, displayannoncer (billedannoncer), shoppingannoncer og videoannoncer. Gennem en kombination af forskellige annoncetyper kan vi sikre jer større synlighed og en øget interesse blandt jeres målgruppe.
  • Landingssider. Landingssider er de kategori- eller produktsider på jeres website, brugerne havner på efter at have klikket på en af jeres annoncer. Vi kan rådgive jer om optimering af jeres landingssider, så chancen for at de besøgende konverterer til kunder øges.
  • Budgettering. Vi kan hjælpe jer med at fastsætte et realistisk budget for jeres Google Ads-kampagner, og vi kan vejlede jer i at fastsætte de klikpriser på jeres annoncer, der sikrer jer det størst mulige udbytte.
  • SEO. I mange tilfælde er søgemaskineoptimering en mere omkostningseffektiv markedsføringsmetode end Google Ads. Vi kan rådgive jer om, i hvilke tilfælde I bør benytte Google Ads, og i hvilke tilfælde I får mere ud af at fokusere på SEO.

Strategisk Google Ads-rådgivning

Forudsætningen for at I opnår succes med Google Ads er en gennemarbejdet og målrettet Google Ads-strategi. Strategien skal bygge på en viden om, hvem jeres målgruppe er, hvordan jeres annoncer når ud til målgruppen, og hvordan jeres annoncer skal opsættes og formuleres, så I opnår den højest mulige konverteringsrate og det størst mulige afkast.

Hvis ikke jeres annoncekampagner opsættes korrekt, og hvis ikke kampagnerne løbende evalueres og optimeres, risikerer I at bruge penge på annoncer, der ikke har den ønskede eller optimale effekt. Derfor er det afgørende, at I har den nødvendige viden til ikke kun at kunne opsætte effektive kampagner, men også til løbende at kunne evaluere og optimere kampagnerne.

Hos InboundCPH har vi flere års erfaring med rådgivning i Google Ads. Vi sætter os grundigt ind i jeres virksomhed, jeres branche, jeres produkter eller ydelser og jeres udfordringer med henblik på at kunne give jer den rådgivning og den sparring, der er nødvendig for, at I kan opnå jeres mål. Vi vægter den personlige relation højt, for afkastet af samarbejdet øges, jo bedre vi kender hinanden.

Vi giver jer en solid forståelse for, hvordan Google Ads fungerer, og vi giver jer konkret vejledning til, hvordan I udarbejder målrettede og effektive kampagner med en høj konverteringsrate, der øger jeres afkast. Under hele processen står vi til rådighed på mail, telefon og skype, hvis I har spørgsmål.


Undervisning i Google Ads

Foruden vores rådgivning tilbyder vi målrettede uddannelsesforløb for jeres medarbejdere. Vi giver jer en solid forståelse for værdien af Google Ads, hvordan I opsætter nye annoncekampagner, hvordan I fastsætter et budget, hvordan I definerer og segmenterer jeres målgrupper, og hvordan I måler effekten af jeres kampagner.

Vi uddanner alle relevante medarbejdere i firmaet, så I er optimalt klædt på til arbejdet med Google Ads. I bestemmer naturligvis selv, I hvor detaljeret en grad vi skal involvere os i jeres Google Ads-arbejde, og hvad I ønsker at læse mere om. Læs mere om vores Google Ad-kurser.

ian-figur

Ian Rosenfeldt

Founder & CEO

Se forfatter
svg-left
svg-right

Få faglig rådgivning

Har du brug for hjælp til Google Ads, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på Google Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en uforpligtende dialog om dine Google Ads-kampagner.

ian-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Få en dialog om dit projekt

Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

Google MarketingSEOGoogle AdsAndet
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor