fbpx
Førende Google Ads-eksperter

Google Ads-bureau

På et solidt grundlag af mere end 10 års erfaring hjælper vores certificerede Google Ads-specialister din virksomhed med at skabe kosteffektive annoncekampagner, der fører til øget vækst.

Top_6

Førende Google Ads-specialister

Vi er et specialiseret Google Ads-bureau, der sikrer din virksomhed flere kunder og øget vækst online. Vi kan håndtere og optimere dine kampagner på løbende basis, yde faglig rådgivning og tilrettelægge strukturerede uddannelsesforløb for dine nøglemedarbejdere.

Vi kan eksempelvis hjælpe dig, hvis du:

  • har en ambitiøs vækststrategi og ønsker øget vækst online
  • ønsker flere salg, kundehenvendelser, downloads og tilmeldinger
  • ønsker at forbedre rentabiliteten og udbyttet af dine kampagner
  • samarbejder med et Google Ads-bureau, men resultaterne udebliver
  • ønsker større synergi mellem Google Ads og SEO i kunderejsen
  • vil styrke vidensniveauet, så du kan varetage Google Ads selv
  • vil ekspandere forretningen til nye markeder i Norden.

Udgangspunktet for vores arbejde er en solid indsigt i din forretning, din målgruppe og dine målsætninger, så vi kan udforme og eksekvere målrettede annoncekampagner, der sikrer dig de bedste resultater og maksimalt udbytte med hensyn til salg og leads.

For os er det vigtigste at skabe gode relationer og at realisere de mål, vi sammen opsætter for samarbejdet. Vi er ikke bare en leverandør, men et engageret og samarbejdsorienteret Google Ads-bureau.

Vi arbejder også med SEO og Google My Business. Vores holistiske tilgang til Google Marketing gør det muligt for os at sikre din virksomhed den mest effektive og rentable investering af marketingbudgettet.

01Analyse

Kampagneanalyse

For at sikre et datadrevet afsæt for arbejdet, sætter vi os grundigt ind i din virksomhed og dine eventuelle nuværende annoncekampagner.

Søgeordsanalyse

Vi kortlægger annoncerelevante søgeord, som kan generere det største udbytte. Vi tager højde for klikpris, konkurrence og dit websites nuværende position på Google for hvert søgeord.

Indledende

02Opstart

Kick-off-møde

Med afsæt i de indledende analyser fastlægger vi en strategi, en handlingsplan og konkrete målsætninger, som vi kan styre vores kampagner mod.

Quick-wins

Vores første fokus er at skabe hurtige resultater og proof of concept. Med andre ord: Størst mulig værdi for mindst mulige ressourcer.

Indledende

03Eksekvering

Opsætning og optimering

Vi opsætter og optimerer løbende kampagner (herunder annoncer, søgeord, målgrupper, budstrategier mv.) for at sikre dig den højest mulige rentabilitet.

Rådgivning og undervisning

Vi yder løbende rådgivning og undervisning, der sikrer, at I får mulighed for at overtage opgaverne helt eller delvist, hvis det er det, I ønsker.

Kontinuerlig

04Rapportering

Rapportering

Vi afrapporterer løbende og sætter et dashboard op i jeres Google Analytics, der viser udviklingen i samarbejdet med fokus på vores fælles mål.

Evaluering

Vi mødes til løbende evalueringsmøder, hvor vi diskuterer vores indsatser, resultaterne heraf og aftaler indsatserne for det videre samarbejde.

Kontinuerlig

blog-google-analytics
VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

designfund-logo-5

InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!

zeiss-logo1

Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.

delfi-tech-logo

Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

Certificerede eksperter

Vi er Google Partner

Vi er stolte over at være certificeret Google Partner. Men vi ved, at vi ikke nødvendigvis er de bedste af den grund. Derfor gør vi os konstant umage for at yde den bedste service og skabe det maksimale udbytte til din virksomhed.

google_partner_lys
tilde_sm
shifted-images-svg

Få en gratis vurdering af, hvordan vi kan håndtere dine kampagner bedst muligt, og hvilken investering det kræver. Du får konkret viden og lærer os at kende, så du bedre kan vurdere os som din kommende samarbejdspartner.

Kom godt i gang for 5.000 kr.

I et fast samarbejde med os dedikerer vi et antal timer hver måned til håndtering, optimering og rapportering af dine annoncekampagner. De fleste kunder betaler en månedlig ydelse på 5.000 kr. Klik herunder for at få et konkret estimat af dit projekt.

Fast samarbejde til

5.000 kr.

Enkeltstående opgaver

Fast pris

eon-logo
ilva-logo
blockbuster

Estimer projekt for nøjagtig pris

Estimer projekt
seminar_viden
Seminarer og webinarer

Få viden til at prioritere Google Ads rigtigt

01

Jan

Webinar: Dynamisk Prompt Engineering

Onsdag d. 20. marts / 13.00 - 14.00

Dyk ned i fremtidens teknologi med dette webinar, hvor vores AI Product & Customer Consultant Stine Sidelmann, demonstrerer vigtigheden af ​​Dynamisk Prompt Engineering til at udnytte AI-modeller og udfolder skiftet fra statiske til dynamiske Prompts samt hvordan det transformerer interaktionen med AI. Bliv guidet gennem de grundlæggende og fundamentale principper, avancerede teknikker og praktiske anvendelser.

arrow

04

Apr

SEO i 2024: Trends og tendenser

Torsdag d. 4. april / 10.00 - 11.00

I en digital verden, hvor konkurrencen er intens, er det vigtigt at holde sig ajour med de nyeste trends og teknologier. På dette webinar vil Christopher Hofman Laursen og Henning Madsen give dig adgang til uvurderlige værktøjer og opdateret viden, der vil hjælpe dig med at styrke din SEO-strategi i 2024.

arrow
Audicover
1
3

Audi står i dag med en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler

Udover den øgede trafik er vores nu stærke placeringer på Google med til at øge bevidstheden om Audi som et oplagt bud på en firmabil. Kampagnen har ikke kun medført en bemærkelsesværdig stigning i antallet af besøgende på Audis website, den har også medført, at Audi i dag står med en langt stærkere markedsposition inden for firmabiler.

Jacob Thiesen

Digital Manager

Audicover

Audi

B2B

Audi

B2B

642 %

flere besøgende fra Google

439 %

stigning i sidevisninger

4 års

succesfuldt samarbejde

Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!

InboundCPH har gennemført et uddannelsesforløb for Aller, hvor de har formået at gøre vores medarbejdere i stand til at forstå, hvilke faktorer, som er væsentlige i en SEO-proces, og hvordan man praktisk forholder sig til dem. Det har givet en lang række åbenlyst forbedrede tal, og man kan se, at det har en effekt!

Jan Krog Henningsen

Forretningsudviklingschef

aller cover billede v2

Aller Media

B2B & B2C

Aller Media

B2B & B2C

200

opkvalificerede medarbejdere

94 %

flere besøgende fra Google

4 års

succesfuldt samarbejde

For os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.

Vores investeringsniveau i Google Ads var ikke rentabelt på den lange bane. Og hvis man har en butik, hvor man betaler for meget i forhold til, hvad der omsættes, så går man kold. Så for os er SEO faktisk forskellen på at overleve og ikke overleve.

Peter Hestbæk

Marketingdirektør

Stylepit Case

Stylepit

B2C & E-handel

Stylepit

B2C & E-handel

465 %

øget synlighed på Google

1.000+

nye landingssider

500+

links fra andre websites

Vores arbejdsproces

Vi har arbejdet med Google Ads og SEO siden 1998, og vi besidder derfor den viden og erfaring, der er nødvendig for at opbygge en fintunet og effektiv kampagnemaskine. Vi er et specialiseret Google Ads-bureau, der arbejder med alle aspekter af Google Ads for nogle af landets største B2B-, B2C- og e-commerce-virksomheder.

 

Marketingmæssig tilgang

For at skabe den mest effektive kampagne gør vi os umage for at forstå din virksomhed, dine produkter, din målgruppe, dine konkurrenter og de markedsmekanismer, der er i spil.

Vi arbejder således med en solid forståelse for købsprocessen og de mekanismer, der påvirker din målgruppe til at komme nærmere et køb – herunder hvad de besøgende ønsker at opnå på dit website, hvorfor de besøgende køber hos dig (USP’er), hvorfor de besøgende ikke køber hos dig, og hvordan din virksomhed skiller sig ud.

Der kan være måneder, uger, dage og tidspunkter, hvor dine annoncekampagner af den ene eller anden grund performer bedre. Vi tager naturligvis højde for og udnytter de sæson- og tidsmæssige udsving, der måtte være i din branche.

Google Ads tragt

 

Varemærkebeskyttelse

Mange virksomheder annoncerer på søgninger efter deres egne varemærker (exact match), og samtidig tillader de partnere og konkurrenter at gøre det samme. Det er med til at skrue prisen op på de pågældende søgeord, og det kan være et område, hvor man kan spare rigtig mange penge på budgettet.

Vi hjælper dig med at udarbejde en effektiv Google Ads-varemærkepolitik, der er nem at udrulle og vedligeholde, og som sikrer jer, at jeres annoncebudget bliver brugt optimalt.

Et typisk samarbejde med vores Google Ads-specialister forløber i følgende seks faser, men vi skræddersyr naturligvis forløbet nøjagtig efter din ønsker og behov.

1. MÅLSÆTNINGER OG SUCCESPARAMETRE
I fællesskab fastlægger vi, hvad målene for annoncekampagnen skal være. Det kan eksempelvis være at øge salget, at skabe flere leads eller at øge antallet af tilmeldinger til et nyhedsbrev. Den indledende opstilling og vurdering af dine målsætninger danner grundlag for det videre arbejde.

Vi sikrer os, at målsætningerne er opnåelige og realistiske, og vi evaluerer løbende vores indsats i fællesskab med din virksomhed, så vi holder os på rette spor.

2. Analyser
Forudsætningen for en succesfuld annoncekampagne er, at vi kender din virksomhed, dine produkter, dit marked og din målgruppe, og at vi ved, hvordan vi når ud til og engagerer målgruppen. Indledningsvist foretager vi derfor en række analyser med henblik på at skabe målrettede og effektive annoncekampagner.

Analyserne afdækker desuden, om der er områder, hvor søgemaskineoptimering er en mere omkostningseffektiv markedsføringsmetode. I så fald vil vi naturligvis anbefale dig dette. Hvis du allerede arbejder med Google Ads, sikrer vi os et grundigt indblik i dine nuværende annonceaktiviteter, så vi kan optimere dine eksisterende annoncekampagner.

3. Quick-wins
Hvis vi allerede i den indledende fase opdager uhensigtsmæssigheder ved eventuelle eksisterende annoncekampagner, foretager vi de nødvendige ændringer med det samme, så du ikke kaster penge ud af vinduet.

4. Kampagneopsætning
På baggrund af vores målsætninger og vores analyser skaber vi målrettede og effektive annoncekampagner og optimerer eventuelle eksisterende annoncekampagner, så du får det størst mulige afkast. Vi opsætter konverteringssporing på alle kampagner, så du kan se, hvor ofte klik på jeres annoncer fører til den ønskede kundeaktivitet.

Vi laver en detaljeret plan for dine kampagner, så vi konstant ved, hvor vi skal hen, og hvad næste skridt er, og vi evaluerer løbende vores kampagner, så vi kan stoppe de annoncer, der ikke skaber en merværdi, og skrue op for dem, der skaber en merværdi.

5. Konverteringsoptimering
De besøgende på dit website har ingen værdi, hvis ikke de konverteres til kunder. Det handler derfor ikke kun om at skaffe flest muligt besøgende til den lavest mulige klikpris, men også om at øge konverteringsraten. Det kan vi gøre ved dels at målrette annoncerne efter den rette målgruppe og de rette søgninger på det rette tidspunkt, og dels at foretage optimeringer af selve dit website.

Landingssiderne (altså de sider, dine brugere havner på efter at have klikket på en annonce) skal være nemme for brugerne at bevæge sig rundt på, og siderne skal anspore brugerne til at foretage den ønskede handling. Vi kan rådgive dig om konverteringsoptimering (også kaldet CRO) af website, så du får det maksimale udbytte af dine besøgende.

6. Evaluering og rapportering
Vi evaluerer løbende vores kampagne og vores resultater med henblik på at optimere vores indsats, så vi kan sikre dig den bedste klikpris og den højeste konverteringsrate og derved forbedre jeres afkast.

Vi arbejder med fuld gennemsigtighed, fordi det giver dig sikkerhed for, at du får den kvalitet, der skal til for at opnå optimale resultater. Vi fremsender løbende rapporter og statistik over vores arbejde – med udgangspunkt de opstillede mål – så du kan følge med i vores resultater.

Få mere at vide

Hvilke annonceplatforme arbejder I med?

Vi er et specialiseret Google Ads-bureau, der arbejder med Search Ads, Display Ads (Google Display Network), Shopping Ads (Google Shopping) og YouTube Ads. Vi kan også arbejde med Bing Ads (på Microsofts søgemaskine Bing).

Hvilke virksomheder arbejder I med?

Vi arbejder regelmæssigt med både virksomheder og institutioner i både B2B-, B2C og e-handel-segmentet. Vi har erfaring på både danske og internationale markeder.

Hvor længe varer et typisk samarbejde?

De fleste kunder samarbejder med os gennem flere år, fordi de ønsker en løbende investering i Google Ads. Men vi kan også  håndtere kampagner med afgrænset varighed, i hvilket tilfælde samarbejdet tilpasses derefter.

Hvor involveret i arbejdet skal jeg være?

Vi tror på vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet med os bliver større, hvis du indgår i samarbejdet som en aktiv medspiller. Derfor deler vi meget gerne vores viden og erfaringer med dig. Men du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at engagere dig i vores arbejde.

Hvad koster Google Ads hos jer?

Prisen afhænger af mange faktorer, herunder annoncebudget og antal kampagner, annoncer og målgrupper. Du kan få et estimat af dit projekt via knappen herunder. Foruden administrative omkostninger til opsætning, optimering og håndtering af kampagnen er omkostninger til annonceforbrug – disse kan være enten en pris per klik (CPC) eller en pris per tusinde visninger (CPM).
svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til Google Ads, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på Google Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dine muligheder og potentialer.

23__4824_Ian fritlagt
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor