Vidensbaseret annoncering

Google Ads-analyse

Vores certificerede specialister foretager en analyse af din annoncekonto og dine annoncekampagner for at identificere optimeringsmuligheder, der kan øge dit udbytte.

Top_3

Få viden til at optimere dine annoncekampagner

Vi analyserer dine Google Ads-kampagner – herunder søgeord, målretninger, budgetter, budgivning, annoncer, annoncegrupper, udvidelser, resultater og kosteffektivitet – så vi kan hjælpe dig med at få maksimalt udbytte af Google Ads.

google
ads
analytics
logomark with background pattern
Vi lever af gode relationer

Det siger vores kunder

designfund-logo-5

InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!

zeiss-logo1

Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud I samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.

delfi-tech-logo

Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!

udtalelse-bisnode

InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂

udtalelse-cbc

Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.

Få mere at vide

Hvad indeholder en Google Ads-analyse?

I vores Google Ads-analyse gennemgår vi din annoncekonto, dine kampagner og dine landingssider med henblik på at identificere konkrete optimeringsmuligheder, der kan øge udbyttet af dine Google Ads-kampagner. Analysen omfatter blandt andet:

  • søgeord
  • målretninger
  • budgetter
  • budgivning
  • annoncer
  • annoncegrupper
  • annonceudvidelser
  • landingssider
  • kommunikation
  • resultater
  • kosteffektivitet

Hvad kan analysen bruges til?

Vi indleder typisk et løbende samarbejde med at udarbejde en Google Ads-analyse for at sikre et datadrevet afsæt for arbejdet. Analysen gør det muligt for os at identificere optimeringsmuligheder på din annoncekonto og dine annoncekampagner, så vi kan sikre dig det maksimale udbytte og den højeste kosteffektivitet. Hvis du selv håndterer dine Google Ads-kampagner, kan vi alternativt yde rådgivning til, hvordan du selv implementerer anbefalingerne i analysen.

Hvad koster en Google Ads-analyse?

Prisen afhænger af kompleksiteten af din annoncekonto. Kontakt os for at få et prisestimat.

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til Google Ads, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på Google Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dine muligheder og potentialer.

ian-figur
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon
Step 1 / 3 - Vælg projekttype

Få en dialog om dit projekt

Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

Google MarketingSEOGoogle AdsAndet
Step 2 / 3 - Projekt information

Beskriv dit projekt så godt du kan

Step 3 / 3 - Dine oplysninger

Vi har brug for dine oplysninger nedenfor