Vi hjælper dig med at oprette og optimere kosteffektive displayannoncer på Google. Vi kan endvidere rådgive om valg af målgrupper, annonceformater og optimal budgetplanlægning.
Vi tiltrækker købeklare kunder til dit website via datadrevne displayannoncer på Googles displaynetværk, som består af mere end 600.000 websites og apps. Vi kan håndtere og optimere dine display-kampagner på løbende basis, yde faglig rådgivning og tilrettelægge strukturerede uddannelsesforløb.
InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater!
Martin Borch
Co-founder
Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner.
Pia Dalskov
Head of Marketing
Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!
Caroline Hagen
CMO
InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂
Mathias Jensen
Digital Marketing Lead
Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.
Johan Johansen
Digital Manager
Displayannoncering er et udtryk for de billedannoncer, som du kan få ud på Googles såkaldte displaynetværk. Displaynetværket består af mere end 600.000 forskellige websites og apps, og du kan med andre ord få dine annoncer ud på relevante websites, hvor din målgruppe befinder sig.
Du kan læse mere om os, vores processer og vores priser her.
Har du brug for hjælp til Displayannoncering, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på Display Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dine muligheder og potentialer.
Step 1 / 3