På et solidt grundlag af mere end 10 års erfaring hjælper vores certificerede Google Ads-specialister din virksomhed med at skabe kosteffektive annoncekampagner, der fører til øget vækst.
Vi er et specialiseret Google Ads-bureau, der sikrer din virksomhed flere kunder og øget vækst online. Vi kan håndtere og optimere dine kampagner på løbende basis, yde faglig rådgivning og tilrettelægge strukturerede uddannelsesforløb for dine nøglemedarbejdere.
Vi kan eksempelvis hjælpe dig, hvis du:
Udgangspunktet for vores arbejde er en solid indsigt i din forretning, din målgruppe og dine målsætninger, så vi kan udforme og eksekvere målrettede annoncekampagner, der sikrer dig de bedste resultater og maksimalt udbytte med hensyn til salg og leads.
For os er det vigtigste at skabe gode relationer og at realisere de mål, vi sammen opsætter for samarbejdet. Vi er ikke bare en leverandør, men et engageret og samarbejdsorienteret Google Ads-bureau.
Vi arbejder også med SEO og Google My Business. Vores holistiske tilgang til Google Marketing gør det muligt for os at sikre din virksomhed den mest effektive og rentable investering af marketingbudgettet.
Co-founder
Head of Marketing
CMO
Digital Marketing Lead
Digital Manager
Vi er stolte over at være certificeret Google Partner. Men vi ved, at vi ikke nødvendigvis er de bedste af den grund. Derfor gør vi os konstant umage for at yde den bedste service og skabe det maksimale udbytte til din virksomhed.
Deltag i vores webinar og udforsk, hvordan SEO kan forvandle din B2B-markedsføringsstrategi. Med vært Henning Madsen fra InboundCPH, vil dette webinar give dig de rette værktøjer til effektivt at tackle unikke B2B SEO-udfordringer.
Til seminaret vil Henning Madsen og Martino d'Apuzzo besvare dine specifikke SEO-spørgsmål. Du får samtidig mulighed for at netværke med ligesindede branchefolk og modtage en skræddersyet 'SEO Business Case'. En stærk SEO-strategi er fundamentet for en effektiv digital strategi og afgørende for at få tilstrækkeligt med leads og salg.
Få en objektiv indsigt i din forretning og dit vækstpotentiale så du kan planlægge og prioritere din virksomheds Google Ads-strategi på et oplyst og kvalificeret vidensgrundlag.
Forretningsudviklingschef
Vi har arbejdet med Google Ads og SEO siden 1998, og vi besidder derfor den viden og erfaring, der er nødvendig for at opbygge en fintunet og effektiv kampagnemaskine. Vi er et specialiseret Google Ads-bureau, der arbejder med alle aspekter af Google Ads for nogle af landets største B2B-, B2C- og e-commerce-virksomheder.
For at skabe den mest effektive kampagne gør vi os umage for at forstå din virksomhed, dine produkter, din målgruppe, dine konkurrenter og de markedsmekanismer, der er i spil.
Vi arbejder således med en solid forståelse for købsprocessen og de mekanismer, der påvirker din målgruppe til at komme nærmere et køb – herunder hvad de besøgende ønsker at opnå på dit website, hvorfor de besøgende køber hos dig (USP’er), hvorfor de besøgende ikke køber hos dig, og hvordan din virksomhed skiller sig ud.
Der kan være måneder, uger, dage og tidspunkter, hvor dine annoncekampagner af den ene eller anden grund performer bedre. Vi tager naturligvis højde for og udnytter de sæson- og tidsmæssige udsving, der måtte være i din branche.
Mange virksomheder annoncerer på søgninger efter deres egne varemærker (exact match), og samtidig tillader de partnere og konkurrenter at gøre det samme. Det er med til at skrue prisen op på de pågældende søgeord, og det kan være et område, hvor man kan spare rigtig mange penge på budgettet.
Vi hjælper dig med at udarbejde en effektiv Google Ads-varemærkepolitik, der er nem at udrulle og vedligeholde, og som sikrer jer, at jeres annoncebudget bliver brugt optimalt.
Et typisk samarbejde med vores Google Ads-specialister forløber i følgende seks faser, men vi skræddersyr naturligvis forløbet nøjagtig efter din ønsker og behov.
1. MÅLSÆTNINGER OG SUCCESPARAMETRE
I fællesskab fastlægger vi, hvad målene for annoncekampagnen skal være. Det kan eksempelvis være at øge salget, at skabe flere leads eller at øge antallet af tilmeldinger til et nyhedsbrev. Den indledende opstilling og vurdering af dine målsætninger danner grundlag for det videre arbejde.
Vi sikrer os, at målsætningerne er opnåelige og realistiske, og vi evaluerer løbende vores indsats i fællesskab med din virksomhed, så vi holder os på rette spor.
2. Analyser
Forudsætningen for en succesfuld annoncekampagne er, at vi kender din virksomhed, dine produkter, dit marked og din målgruppe, og at vi ved, hvordan vi når ud til og engagerer målgruppen. Indledningsvist foretager vi derfor en række analyser med henblik på at skabe målrettede og effektive annoncekampagner.
Analyserne afdækker desuden, om der er områder, hvor søgemaskineoptimering er en mere omkostningseffektiv markedsføringsmetode. I så fald vil vi naturligvis anbefale dig dette. Hvis du allerede arbejder med Google Ads, sikrer vi os et grundigt indblik i dine nuværende annonceaktiviteter, så vi kan optimere dine eksisterende annoncekampagner.
3. Quick-wins
Hvis vi allerede i den indledende fase opdager uhensigtsmæssigheder ved eventuelle eksisterende annoncekampagner, foretager vi de nødvendige ændringer med det samme, så du ikke kaster penge ud af vinduet.
4. Kampagneopsætning
På baggrund af vores målsætninger og vores analyser skaber vi målrettede og effektive annoncekampagner og optimerer eventuelle eksisterende annoncekampagner, så du får det størst mulige afkast. Vi opsætter konverteringssporing på alle kampagner, så du kan se, hvor ofte klik på jeres annoncer fører til den ønskede kundeaktivitet.
Vi laver en detaljeret plan for dine kampagner, så vi konstant ved, hvor vi skal hen, og hvad næste skridt er, og vi evaluerer løbende vores kampagner, så vi kan stoppe de annoncer, der ikke skaber en merværdi, og skrue op for dem, der skaber en merværdi.
5. Konverteringsoptimering
De besøgende på dit website har ingen værdi, hvis ikke de konverteres til kunder. Det handler derfor ikke kun om at skaffe flest muligt besøgende til den lavest mulige klikpris, men også om at øge konverteringsraten. Det kan vi gøre ved dels at målrette annoncerne efter den rette målgruppe og de rette søgninger på det rette tidspunkt, og dels at foretage optimeringer af selve dit website.
Landingssiderne (altså de sider, dine brugere havner på efter at have klikket på en annonce) skal være nemme for brugerne at bevæge sig rundt på, og siderne skal anspore brugerne til at foretage den ønskede handling. Vi kan rådgive dig om konverteringsoptimering (også kaldet CRO) af website, så du får det maksimale udbytte af dine besøgende.
6. Evaluering og rapportering
Vi evaluerer løbende vores kampagne og vores resultater med henblik på at optimere vores indsats, så vi kan sikre dig den bedste klikpris og den højeste konverteringsrate og derved forbedre jeres afkast.
Vi arbejder med fuld gennemsigtighed, fordi det giver dig sikkerhed for, at du får den kvalitet, der skal til for at opnå optimale resultater. Vi fremsender løbende rapporter og statistik over vores arbejde – med udgangspunkt de opstillede mål – så du kan følge med i vores resultater.
Vi er et specialiseret Google Ads-bureau, der arbejder med Search Ads, Display Ads (Google Display Network), Shopping Ads (Google Shopping) og YouTube Ads. Vi kan også arbejde med Bing Ads (på Microsofts søgemaskine Bing).
Vi arbejder regelmæssigt med både virksomheder og institutioner i både B2B-, B2C og e-handel-segmentet. Vi har erfaring på både danske og internationale markeder.
De fleste kunder samarbejder med os gennem flere år, fordi de ønsker en løbende investering i Google Ads. Men vi kan også håndtere kampagner med afgrænset varighed, i hvilket tilfælde samarbejdet tilpasses derefter.
Vi tror på vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet med os bliver større, hvis du indgår i samarbejdet som en aktiv medspiller. Derfor deler vi meget gerne vores viden og erfaringer med dig. Men du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at engagere dig i vores arbejde.
Prisen afhænger af mange faktorer, herunder annoncebudget og antal kampagner, annoncer og målgrupper. Du kan få et estimat af dit projekt via knappen herunder. Foruden administrative omkostninger til opsætning, optimering og håndtering af kampagnen er omkostninger til annonceforbrug – disse kan være enten en pris per klik (CPC) eller en pris per tusinde visninger (CPM).
Har du brug for hjælp til Google Ads, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på Google Ads? Kontakt Ian Rosenfeldt og få en dialog om dine muligheder og potentialer.
Step 1 / 3