Uddannelse
Strategisk rådgivning
Meta Ads
Google Ads
LinkedIn Ads
Søgemaskineoptimering/SEO
Dashboards
Rapportering
Tracking
Branche
B2B – Sikkerhedsløsninger, Overvågning, Alarmsystemer, Vagter.
’Test and Learn’-redskab har givet Securitas nye muligheder
Siden juni 2022 har InboundCPH og Securitas A/S i samarbejde udviklet og forfinet en kontinuerlig tilstedeværelse med annoncepakker, der løbende evalueres og optimeres gennem rapportering, vores Test & Learn-skabelon og tæt dialog. Samarbejdet er i høj grad defineret af tillid, kemi, sparring og udvikling.
Securitas A/S er en af Danmarks største sikkerhedsleverandører til B2B markedet med den fulde vifte af sikkerhedsløsninger med alt fra fysiske vagter til overvågning og alarmer. De er til stede i over 44 lande, og har mere end 365.000 medarbejdere på verdensplan. Kernen i deres forretning er tryghed. Og som Mia González Sommer-Larsen, Marketingchef, så fint påpeger, så ”opstår tryghed først, når du har tillid”, og derfor er det også en altafgørende rolle for marketingteamet, at de formår at vække tillid både online og offline.
Mia González Sommer-Larsen har i løbet af de fem år som marketingchef brugt energi på at opbygge og udvikle den interne marketingafdeling. Et led i den udvikling har været at få et eksternt specialistled koblet på de områder, hvor Securitas’ egne kompetencer ikke længere rakte til det fulde udbytte af potentialet.
Securitas A/S har tidligere samarbejdet med to andre bureauer, inden de opstartede samarbejdet med InboundCPH.