Uddannelse
Strategisk rådgivning
Bing Ads
Meta Ads
Google Ads
LinkedIn Ads
Søgemaskineoptimering/SEO
Marketing Automation
Dashboards
Rapportering
Branche
B2B – Media Monitoring, Media Intelligence, Social Media Management, Social Media Listening.

Sådan skaber vi sammen resultater gennem tillid, transparens og data
I et tæt og tillidsbaseret samarbejde har InboundCPH og Infomedia sammen skabt en positiv udvikling i marketing performance gennem en lang række aktiviteter i løbet af de seneste år.
Infomedia er Nordens førende virksomhed inden for media intelligence. De hjælper deres kunder med at synliggøre og optimere deres plads i mediebilledet gennem medieovervågning, deres velkendte mediearkiv samt analyser og indsigter i mediebilledet. Desuden tilbyder Infomedia digitale platforme til Social Media Management og Social Media Listening. Så! Vil du vide, hvor du præcist befinder dig i mediebilledet, og hvad der bliver sagt og skrevet om dig i medierne? Så kan Infomedia helt sikkert gøre dig klogere.
Anders Uttrup, Group CMO & Digital Officer, overtog en kommunikationsafdeling i Infomedia for godt fire år siden, og på det tidspunkt bestod afdelingen af indholdsstærke medarbejdere med et primært fokus på output fremfor outcome. Generelt var der ikke sat mål for, hvad afdelingen ville opnå med alt deres content, og det ønskede Anders Uttrup at ændre på.
I dag arbejder Infomedia ud fra et omfattende KPI-framework, og netop dét er InboundCPH med til at supportere og optimere tallene i.
Derudover består marketingafdelingen i Infomedia primært af generalister med specialisterfaring – ”heldigvis”, siger Anders Uttrup selv. For det gør nemlig, at de kan hente specialistviden ude af huset, hvor man ikke har den inhouse, så medarbejderne i afdelingen kan ”lege” med de marketingdiscipliner, de har lyst til at blive dygtigere til.