Skriv et Title Tag og en Meta Description i boksene til venstre. Se derefter resultatet til højre.
Eksempel: "Bedømmelse: 5 - Anmeldt af Jens Jensen"
Eksempel: "29. aug. 2016" eller "for 2 timer siden"
Eksempel: https://inboundcph.dk/title-og-description-optimizer/
Indtast søgeord, som skal fremhæves. Klik derefter på "Opdater" herunder.
Få hjælp til at skrive brødtekster og overskrifter, der sikrer jer optimal synlighed på Google på de rigtige søgeord.
Gå til værktøjet »
Se Googles søgeresultater i andre lande, og få indsigt i jeres og jeres konkurrenters positioner på Google i udlandet.
Gå til værktøjet »
Oversigt over alle SEO-værktøjer fra InboundCPH og anbefalinger til en række af de bedste eksterne værktøjer.
Gå til siden »
Hver side på jeres website skal indeholde et Title Tag (også kaldet en sidetitel) og en Meta Description (også kaldet en meta-beskrivelse), der opsummerer og skaber interesse for sidens indhold. Et Title Tag er en kort overskrift, der vises som et blåt link i søgeresultaterne. En Meta Description er en kort beskrivelse, der vises under Title Tagget i søgeresultaterne:
Der er stor forskel på, hvor lange Title Tags og Meta Descriptions Google viser. Det afhænger blandt andet af, hvilken enhed (desktop eller mobil) brugeren benytter, og hvor relevant Title Tagget og Meta Descriptionen er for brugerens søgeforespørgsel. På nogle søgeforespørgsler viser Google ikke det Title Tag og den Meta Description, I har skrevet, men en anden relevant tekst fra jeres website.
Hvis jeres Title Tag og Meta Description er lang, er der risiko for, at Google automatisk skærer en del af teksten væk. For at minimere risikoen for, at Google udelader en vigtig del af teksten, anbefaler vi, at Title Tags har en maksimal længde på 600 pixels, og at Meta Descriptions har en maksimal længde på 325 anslag.
Et Title Tag skal:
Vær opmærksom på, at en del websites er sat op til automatisk at tilføje firmanavnet i slutningen af alle Title Tags. I de tilfælde skal I ikke selv skrive firmanavnet i slutningen, men I skal regne det med i den maksimale længde på 600 pixels. Læs mere om, hvordan I skriver det perfekte Title Tag.
En Meta Description skal:
Ved hjælp af værktøjets avancerede indstillinger kan I skabe en præcis visning af søgeresultatet på Google og derved få en bedre visuel forståelse for, hvordan Google præsenterer jeres website:
Lær, hvordan I tilrettelægger en effektiv SEO-strategi, der sikrer jer mest mulig trafik og flest mulige salg for pengene. Læs mere og tilmeld jer her:
Få nyheder, tips og tricks om online marketing, søgemaskineoptimering og InboundCPH.
[wysija_form id=”3″]
Høj kundetilfredshed
95% af vores kunder vælger at fortsætte samarbejdet med os efter første kontrakts udløb. Vi er stolte over at have leveret målbare og varige resultater for digitalt ambitiøse virksomheder som Spies, Aller, Berlingske Media, Stylepit, BRFkredit og Audi.
20 års erfaring
Med 20 års erfaring er vi blandt de mest erfarne i branchen. Vores SEO-processer er gennemprøvede og baserer sig på erfaringer skabt helt tilbage fra 1998, hvor søgemaskineoptimering blev introduceret i Danmark. Vi holder os konstant på forkant med den nyeste viden.
Fuld gennemsigtighed
Vi anvender dokumenterede SEO-strategier, og vi arbejder med fuld gennemsigtighed, så I har fuld indsigt i vores arbejde og de resultater, vi skaber. Tillid, tilfredshed og gennemsigtighed er nøglefaktorerne for de beslutninger, vi træffer sammen.
Personligt engagement
Vi er ikke en leverandør, men en samarbejdspartner, der går op i jeres projekter med ild og sjæl. Vi engagerer os 100% i jeres virksomhed, så vi kan opstille en individuelt tilpasset handlingsplan og mere effektivt arbejde os hen mod målene.