Santi & Christopher bygger et B2B kunderejsemap for “Whistleblowing”

Santi & Christopher bygger et B2B kunderejsemap for “Whistleblowing” Har din virksomhed en whistleblowerordning? Og hvis du var i markedet efter en løsning, hvordan vil du så søge på Google?  Det finder du ud af til dette on-demand webinar, hvor Christopher Hofman Laursen i fællesskab med Santi Roc Castells, Director of Marketing hos Cookie Information, […]

“Kunderejsemapping-metoden” – Lær at forstå brugerne og vind på Google!

I juni måned blev konferencen “SEO Vibes” afholdt på Østerbro for en eksklusiv gruppe. Her præsenterede Christopher Hofman Laursen dem for kunderejsemapping-metoden, som du nu også kan få adgang til at se nedenfor.  Du har bl.a. mulighed for at lære: Hvorfor kunderejsemapping-metoden er vigtig for at kunne forstå brugerne, og hvad Google virkelig vil have […]

Thomas og Christopher bygger et kunderejsemap for “portvin”

Hvordan bygger man et kunderejsemap for “portvin”? Christopher Hofman Laursen og Thomas Birch ser nærmere på Google-søgninger for “portvin” og mapper søgeintentionerne – det første trin i at ranke nr. 1 på søgeordet. Dette er et vigtigt fokusområde i H2 for Thomas, og de tager første skridt mod at eje kunderejsen ved at bygge et […]

Search Intents & Micro Intents

Hvorfor misser virksomheder “micro-moments”? Virksomheder laver for få sider med alt for bredt indhold, som ikke dækker de specifikke søgeintentioner: – E-com sites får ikke bygget sub-kategorier (eller sub-sub kategorier) – B2B sites har alt for meget fokus på et par få løsningssider – Sites undervurderer muligheden for at eje “Vs.” og “Bedste” søgninger – […]

Sådan bygger du ChatGPT prompts som en superhelt! 

Bliv en ChatGPT-superhelt med imponerende prompts! Vores Head of SEO, Christopher Hofman, gennemgår eksempler på super-prompts til ChatGPT, som vi arbejder med hos InboundCPH – jo bedre prompts du kan bygge i ChatGPT, desto bedre output får du! Se med, og få ny inspiration til din egen prompting.

Christopher og Ture bygger et kunderejsemap for “backup-service”

Hvordan kan Atea eje Google for “backup service”?  De to eksperter identificerer forskellige touchpoints indenfor Ateas løsning “backup service” ved hjælp af Google Data. Hvis vi forstår kunderejsen, kan vi nemlig udbygge indholdet, så de kan eje en endnu større del af samtalen med deres prospects. Se med, og lær’ kunderejsemapping-metoden for din virksomhed.  

Hvordan vil AI påvirke Googles søgeresultater?

Til dette on-demand webinar sætter vores Head of SEO, Christopher Hofman, og SEO-konsulent Søren Riisager fokus på, hvordan AI vil påvirke Googles søgeresultater. Du vil få masser af gode input til emnet om “Generative AI på Google”, og en dybdegående forståelse af, hvor Google og SEO er på vej hen i forhold til AI. De […]

7 tips til at bygge kunderejser i 2023

Har du styr på jeres kunderejser? Christopher Hofman dykker ned i den nyeste research, og giver dig praktiske tips til at bygge din virksomheds kunderejser. I følge Salesforce mener 76% af adspurgte CEOs, at det er vigtigt for dem at deres virksomheder bygger kunderejser for at sikre den friktionsløse oplevelse – kun 23% føler, at […]

Gamification er ikke længere kun for B2C

Hvem siger, at Gamification indenfor B2B-marketing er kedeligt? For at vinde kunder og opbygge loyalitet, er interaktive kampagner et værdifuldt værktøj, som kan hjælpe dig med at skille dig ud fra mængden og nå dine mål. Nikolaj F. Skarbye fra Scratcher og Henning Madsen taler om Gamification indenfor B2B-marketing – de besvarer blandt andet alle […]

SEO & AI: Auto-GPT, Baby AGI & Google Magi

Vores Head of SEO, Christopher Hofman og Founder af SEO.ai Torbjørn Flensted, stiller skarpt på nyheder som Auto-GPT og andre AI funktioner, som du kan bruge i din kamp for at eje trafikken på Google (og Bing). 5 spørgsmål du med fordel kan tænke over, når du har set webinaret: Hvordan kan vi udnytte AI […]