SEO – Bliv klogere på kunderejsemapping

Hvordan bliver Anew Sleep nr. 1 på “tyngdedyner”? Se med, når Christopher Hofman og Kristian Larsen, CMO hos “Anew Sleep”, bygger et kunderejsemap for “tyngdedyne”. Anew Sleep med speciale i tyngdedyner, drømmer om at forbedre din nattesøvn – Christopher og Kristian drømmer om at forbedre deres rankings. Idag ranker Anew Sleep som nr. 6, men […]

ChatGPT – den ultimative guide

I en verden, hvor teknologi og kommunikation er altafgørende, er det vigtigt at holde sig ajour med de nyeste fremskridt. ChatGPT, en banebrydende sprogmodel udviklet af OpenAI, er et af de mest spændende værktøjer, der revolutionerer kommunikation og produktivitet på tværs af forskellige fagområder. I denne artikel vil vi dykke ned i, hvad ChatGPT er, […]

Emotionelle kundetyper: Din vej til bedre markedsføring og stærkere kunderelationer

I takt med at konkurrencen inden for erhvervslivet stiger, bliver det stadig mere afgørende at forstå og imødekomme kundernes unikke behov og præferencer. En effektiv måde at gøre dette på er ved at målrette din kommunikation og markedsføring til emotionelle kundetyper. Emotionelle kundetyper hjælper dig med at dykke dybere ind i, hvad der motiverer og […]

SEO-hacking: En lukrativ forretning

SEO-hackere benytter forskellige teknikker for at manipulere søgemaskinernes algoritmer og opnå hurtige resultater i form af højere DR og placeringer i søgeresultaterne. Disse metoder omfatter bl.a.: Hacking af hjemmesider og placering af links uden ejernes samtykke Oprettelse af netværk af lavkvalitets- og spammy hjemmesider for at generere backlinks Brug af automatiserede bots til at skabe […]

Midjourney V5.0

Den nye version imponerer endnu engang! Med den nyeste udgave af tekst-til-billede algoritmen, Midjourney V5, har tekst-til-billede-teknologien nået et nyt højdepunkt. På trods af stadig at være i alfa-stadiet, har denne version allerede imponeret med sine utrolige evner og har formået at overgå sine forgængere. Stor forbedring siden V4 Midjourney V5 præsenterer en række forbedringer, […]

WordPress hastighedsoptimering 2023 – Den ultimative guide

[siteorigin_widget class=”WP_Widget_Custom_HTML”][/siteorigin_widget] Hvorfor belønner Google hurtige hjemmesider? Google prioriterer hurtige hjemmesider for at forbedre brugeroplevelsen og øge præferencen og brugen af Google for derved at tjene flere penge. Ved at have en hurtig indlæsningstid vil hjemmesiderne få en gunstig placering i søgeresultaterne som en belønning. Hvad er et godt resultat? Der er flere måder, man […]

På kun ét år, er United Fintech begyndt at ranke som nr. 1 på Google

Et agilt samarbejde  Når United Fintech investerer i andre Fintech-virksomheder, går de meget op i, at virksomhederne ikke bliver “spist”. De founders der sidder bag har nemlig en kæmpe viden indenfor deres felt, som United Fintech gerne vil bibeholde: “Vi giver virksomhederne en mulighed for at beholde deres egen virksomhed og identitet indenfor vores ”hus”. […]

For 4 år siden valgte Nordic Leasing at få hjælp til SEO – en langsigtet løsning, der viste sig at gi’ pote

Den personlige relation er afgørende for samarbejdet mellem Nordic Leasing og InboundCPH Nordic Leasing er gennem årene blevet kontaktet af mange forskellige marketingbureauer, som har forsøgt at sælge dem ydelser til at vækste deres forretning. Nordic Leasing havde selv afprøvet bl.a. radiospots, avisindlæg og Facebook-annoncering, men var nået til et punkt, hvor de havde behov […]

E-mail marketing-strategi

Hvad er god email marketing? Som navnet antyder, er email marketing faktisk bare markedsføring via email. Det vil sige at du som virksomhed sender mails ud til dine subscribers med hensigten at drive trafik – og helst den konverterende slags – til din forretning. Det gælder både for fysiske butikker, men email marketing er især […]

LinkedIn-markedsføring

Hvorfor LinkedIn-markedsføring? LinkedIn-markedsføring er relevant for både B2B og B2C-virksomheder. Tæt på ¾ af hele Danmarks erhvervsliv er repræsenteret på LinkedIn, og på verdensplan taler vi over 600 millioner brugere. Der er altså meget stor sandsynlighed for, at dine kundeemner eller kommende samarbejdspartnere er at finde på LinkedIn. I forhold til for eksempel Facebook eller […]