Den personlige relation er afgørende for samarbejdet mellem Nordic Leasing og InboundCPH
Nordic Leasing er gennem årene blevet kontaktet af mange forskellige marketingbureauer, som har forsøgt at sælge dem ydelser til at vækste deres forretning. Nordic Leasing havde selv afprøvet bl.a. radiospots, avisindlæg og Facebook-annoncering, men var nået til et punkt, hvor de havde behov for en løsning som ikke konstant blev tændt og slukket. Så dengang Mark trådte ind ad døren, og mavefornemmelsen var god, var der ingen tvivl om, hvad deres næste skridt skulle være. For Philip handlede det ikke blot om resultater på bundlinjen, det handlede i lige så høj grad om den person, der stod bag:
“Mark kom på besøg, og der tror jeg bare, vi klikkede fra starten af. Måden, det hele blev grebet an og taget imod på. Hele besøget var rent ud af posen, og det har jo så efterfølgende vist sig at fungere ift. vores forventninger”.
Mavefornemmelsen viste sig at gi’ pote, og ud fra de rapporter, Nordic Leasing kan se i dag, er det den løsning, der har fungeret bedst for dem:
“Det vi kan se rent statistisk er, at SEO er det der giver mest. Og vi kan se helt tilbage fra dengang hvor InboundCPH og Mark kom ind i billedet, at trafikken er steget”.
Store fremskridt hos Nordic Leasing, sammenlignet med konkurrenterne
Udover den øgede trafik og den gode relation mellem Nordic Leasing og InboundCPH, ser deres performance også lovende ud sat op imod deres konkurrenters:
“Det er altid spændende at se vores resultater sat op imod vores konkurrenters. Og ud fra de rapporter vi har, kan vi se, at det er os der har haft den største kontinuerlige fremgang.”