En tracking audit giver dig klarhed over, om dine data er pålidelige, og hvor du mister indsigt. Vi afdækker det hele og giver dig et roadmap til bedre beslutninger.

Fejl i tracking og usikker data betyder fejlinvesteringer – og manglende indsigt i, hvad der reelt driver salg. Enhver bør derfor have tracking som en top prioritet for et stærkere fundament for alle marketingbeslutninger.



Strategisk projektleder


eCommerce Manager

eCommerce manager

Online Manager

Digital Manager



Vi sætter dig med glæde i kontakt med en eksisterende kunde – så får du fuld gennemsigtighed i vores leverancer.
Det afhænger lidt af antallet af markeder og hvor mange discipliner/kanaler, som vi skal undersøge. Som udgangspunkt koster et forprojekt fra 50.000 DKK, hvor vi opererer med 4 discipliner (f.eks. SEO, Ads, Paid Social og Tracking) og 1 marked. Ønskes det, at vi tager fat på flere markeder, så vil der typisk være et tillæg på 10.000 DKK pr marked ekstra. Og skal der kobles flere discipliner på, så vil det være 5.000 DKK yderligere.
Vi tilpasser ofte det enkelte forprojekt til vores kunders konkrete behov, ønsker og modenhed, men som udgangspunkt, kigger vi på hele den digitale palette – det vil sige alt fra jeres TechStack, indholdsproduktioner, CRM/Marketing Automation, Paid Social, SEO, Ads og Tracking. Det gør vi, så vi også ved præcis, hvor vi skal sætte ind og hvad vi bør omfavne først for at sikre størst virkning og fremtidigt vækstudbytte, men vi kan også blot tage fat på enkelte udvalgte kanaler og discipliner, hvis det ønskes til at starte med.
Forprojektet kan være en super godt framework, hvis du skal igang med at ekspandere til nye markeder, da du kan drage fordel af de mange indsigter, som et forprojekt netop giver. Det kan f.eks. hjælpe dig med at finde ud af hvad du allerede gør rigtig godt i eksisterende markeder, således du kan skalere dit setup med udgangspunkt i det, der allerede fungerer. På den måde kan du sikre en mere kontrolleret og gnidningsfri ekspandering, så du kan arbejde målrettet med de kanaler og indsatser, der vil bidrage til mest vækst.
Langt de fleste, som vælger at køre et forprojekt, bruger det til at skabe overblikket over deres eksisterende marketing indsats, samt få et indblik i, hvordan de kan løfte performance hele vejen rundt. Og vi omfavner lige præcis de kanaler og områder, som der giver mening for dig. Men vi taler også af erfaring, når vi siger, at der er enkelte områder, hvor vi altid bør kigge det lidt mere efter i sømmene.
Udfyld formularen så kontakter vi dig for en uforpligtende snak, hvor vi afdækker hvad du kan få ud af en audit
*Skal udfyldes.
Valgfrit om du vil sætte ekstra ord på hvad du ønsker at tale om