Uddannelse
Strategisk rådgivning
Søgeordsanalyser
Mange bolde i luften
Siden maj 2022, har InboundCPH været med til at skabe synlighed for Color Hotel Skagen. Color Hotel Skagen er et 4-stjernet hotel ejet af det norske rederi Color Line, der tilbyder konferencer og selskaber, weekend- og ferieophold.
Efter en lang periode med corona, besluttede Gitte Skelly, Marketingkoordinator hos Color Hotel Skagen, at al deres digitale markedsføring skulle kigges godt efter i sømmene. Men med mange bolde i luften, havde hun brug for hjælp og sparring udefra, hvorfor hun bl.a. deltog i et SEO-webinar afholdt af Henning Madsen – et webinar, som kickstartede samarbejdet mellem Color Hotel Skagen og InboundCPH:
“Jeg er den eneste der sidder i marketing, så jeg er all-around. Og jeg har længe haft et ønske om at få sat fokus på selve SEO-delen. Men samtidig har jeg heller ikke meget tid til at fordybe mig i et område som SEO, som er meget krævende. Det er derfor dejligt, at vi har specialister på området” – Gitte Skelly