Med lange komplekse købsrejser er det vigtigt at lære sin målgruppe at kende (ret banalt, men ekstremt vigtigt). Med besøg af Lotte Lauridsen fra HelionB2B, blev det til en snak om, hvordan man som B2B-virksomhed tænker SEO og digital markedsføring kombineret.
B2B har lange komplekse købsrejser med flere interessenter, hvorfor du skal lave indhold og indholdstyper til alle interessenter. Indhold skal laves i top, mid og low funnel. Og der bør skrives SEO-evergreen indhold, som svarer på de spørgsmål man får ud af sine søgeordsanalyser. Så et godt råd er, at starte med de lavt hængende frugter og tænk over: Hvilke spørgsmål vil I som virksomhed blive ved med at besvare?
Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.
Step 1 / 3