Søgeordsanalyse
Linkbuilding
Teknisk analyse
Strategisk planlægning
Strategisk rådgivning ift indholdsproduktion
Rapportering
Uddannelse
Migrering
SEO-revolutionen sætter ind & spillereglerne omdefineres
jem & fix A/S er en dansk familieejet kæde af lavpris byggemarkeder. Kæden åbnede sin første butik i Fredericia i år 1988 og beskæftiger i dag over 2600 ansatte med mere end 127 butikker i Danmark, 66 i Sverige og 14 i Norge.
Med store ambitioner om at etablere en bredere tilstedeværelse på Google, blev der indgået et samarbejde, der i dag har markeret sig som en bemærkelsesværdig rejse mod digital overlegenhed. Gennem strategisk SEO og et skærpet fokus på sæsonrelevante produkter, er jem & fix gået fra at være en traditionel lavpris byggemarkedskæde, til at blive en digital frontløber. Deres fornyet og cementeret position i branchen har resulteret i en massiv stigning i både synlighed og en imponerende vækst på tværs af markeder.
Synligheden på Google har været med til at understøtte de købestærke kunder, der netop foretrækker at handle fysisk. Segmentet søger nemlig oftest efter produkter online, for efterfølgende at blive vejledt til at besøge og handle i en butik, der har varen på lager. SEO har på den måde spillet en vigtig og afgørende faktor for at kunne drive kundestrøm til butikkerne.
Igennem samarbejdets lange løbetid har InboundCPH ligeledes hjulpet med at migrere tre websites, hvor der er sikret en flydende overgang og opretholdelse af synlighed på tværs af søgeord, således der ikke er mistet omsætning i den efterfølgende periode.