Strategisk rådgivning
Uddannelse
Facebook Ads
Instagram Ads
Google Ads
Tekstproduktion
Indholdsoptimering
Søgeordsanalyser
Tekniske analyser
Meget mere end "bare" Julemærker og overvægtige børn
Hvad gør man, når folk ikke længere sender fysiske julekort? Og hvad gør man, når man ønsker at vise, at man har mange flere fagområder, end størstedelen kender til? Dette var nogle af de udfordringer, Julemærkefonden stod overfor og havde brug for hjælp til.
Mange kender Julemærkefonden for deres Julemærker og arbejde med overvægtige børn. Men faktisk er Julemærkefonden meget mere end det. Derfor ønskede Julemærkefonden at rebrande sig selv, bl.a. gennem en digital omstilling, så danskerne ville få kendskab til Julemærkefondens egentlige arbejde; at hjælpe børn der mistrives, er udsat for mobning og føler sig ensomme. Samtidig ville de ændre afsender i markedskommunikationen fra Julemærkefonden til Julemærkehjemmene, hvor kompetencerne er og hvor det daglige arbejde med at give udsatte børn en ny start foregår.
“Vi havde et uudnyttet potentiale med vores digitale tilstedeværelse, da vi ikke var synlige på Google inden for de temaer, vi gerne ville være synlige på. Derfor kiggede vi først og fremmest efter en SEO-partner men fandt hurtigt ud af, at I også kunne bidrage med stærke kompetencer inden for Google Ads og SoMe – derfor valgte vi jer”, forklarer André G. Hansen, Strategisk projektleder hos Julemærkefonden.