Deltag på vores kurser og webinarer og få inspiration til din marketing-strategi. Er dit felt indenfor B2B, B2C eller e-handel, så kan du hente ny viden og inspiration om SEO, Google Ads, SoMe, Leadgenerering, Marketing automation, AI og meget mere.
Vi holder dig opdateret med den nyeste digitale viden og professionaliserer din virksomheds arbejde med SEO, Google Ads, SoMe, leadgenerering, marketing automation, AI og meget mere. Se vores aktuelle events nedenfor og deltag på vores kurser og webinarer, der afholdes af førerende specialister inden for branchen.
05
Feb
SEO i 2024: Trends og tendenser (BrightonSEO Special)
Torsdag d. 2. maj / 10.00 - 11.00
I en digital verden, hvor konkurrencen er intens, er det vigtigt at holde sig ajour med de nyeste trends og teknologier. På dette webinar kommer Christopher Hofman Laursen og Henning Madsen med dugfrisk viden og guldkorn fra verdens største SEO-konference, BrightonSEO. De giver dig adgang til uvurderlige værktøjer og opdateret viden, der vil hjælpe dig med at styrke din SEO-strategi i 2024.
01
Jan
Online kursus: ChatGPT i marketing – Fra Kendskab til Mesterskab
Onsdag d. 15. maj kl. 12.00-15.00
Dette ChatGPT-kursus er for dig, der allerede har en fundamental forståelse for, hvordan ChatGPT fungerer, og nu gerne vil løfte dine resultater og marketingkompetencer til nye højder. På kurset vil du blive klogere på essentielle værktøjer til at integrere og udnytte ChatGPT i din virksomhed på en effektiv og problemfri måde. Kurset er din billet til at blive en del af AI-revolutionen.
OBS: Det er vigtigt at du har egen computer og adgang til ChatGPT Plus version 4.
Her på siden kan du se og gense forskellige webinarer, vi tidligere har afholdt. Under de forskellige webinarer dykker vi ned i emer, der kan styrke din viden indenfor relevante områder
Opdag vigtigheden af 'Dynamisk Prompt Engineering' i dit arbejde med Generativ AI. Generativ AI tilbyder en enestående mulighed for virksomheder og marketingfagfolk til at skabe mere personligt og engagerende indhold, der taler direkte til målgruppen. En af de teknikker, som kan hjælpe dig med at mestre dette er dynamisk prompt engineering.
I en digital verden, hvor websites enten er oversvømmet med indhold eller desperat søger det, er nøglen til succes at finjustere balancen mellem søgninger og indhold. Hvis du vil vinde med SEO i 2024, skal du matche dine prospects søgninger med dit indhold. Men hvordan? Svaret er kunderejsemapping!
På dette on-demand webinar vil vores Head of CRO- og Tracking, Alexander Kobberø, dykke ned i de nyeste digitale trends og værktøjer, der vil revolutionere din online markedsføring! Alexander vil primært fokusere på Google Consent Mode V2, som er en afgørende opdatering for alle, der bruger bl.a. Google Ads.
I en digital verden, hvor konkurrencen er intens, er det vigtigt at holde sig ajour med de nyeste trends og teknologier. På dette on-demand webinar vil Christopher Hofman Laursen give dig adgang til uvurderlige værktøjer og opdateret viden, der vil hjælpe dig med at styrke din SEO-strategi i 2024.
På dette on-demand webinar vil vores Partner & Head of Paid Peter Hilborg og vores Inbound Marketing Consultant Mads Toft, udfolde praktiske strategier for at forstærke samarbejdet mellem salg og marketing, og tager det første skridt mod at nedbryde de klassiske siloer mellem afdelingerne.
På dette on-demand webinar vil vores Partner og Head of Inbound Marketing, Philip Tovborg, og vores Grafik, Video og Paid Social Specialist, Helena Eskildsen, udstyre både marketingsledere og specialister med de nødvendige værktøjer og viden til at implementere gamification i deres marketingplaner. De kommer til at dykke ned i essensen af gamification og dets potentiale i både B2C og B2B sammenhænge.
Som altid er Google og Google Ads i konstant forandring. Specialisterne oplever at få mindre kontrol, keywordless search er blevet en realitet og GPT'erne har lavet deres indtog på markedet.
I dette on-demand webinar kastes der lys over spørgsmålet: "Hvad er GPTs?". Eksperterne, Torbjørn Flensted, Ian Rosenfeldt og Christopher Hofman Laursen, dykker ned i ChatGPT's funktioner og dets potentielle anvendelser i forretningsverdenen - et must-watch for alle, der ønsker at forstå, hvordan ChatGPT kan revolutionere digitale strategier og forretningsprocesser.
På dette on-demand webinar vil vores Head of Social Josephine Ludvigsen præsenterer dig for 5 ting, der er særligt vigtige at holde øje med, når du som virksomhed kører kampagner i Meta Ads Manager (aka Facebook & Instagrams annoncekonto). For selvom kampagnerne ser ud til at performe godt, kan der være små ting, der har fået dem ud på et sidespor – måske endda uden, at du nogensinde opdager det.
I den digitale verden er forandring den eneste konstant. De tre eksperter Torbjørn Flensted, Anders Houlberg og Christopher Hofman Laursen tager pulsen på, hvor feltet indenfor SEO og AI har bevæget hen det seneste år.
Er du klar til at tage din virksomheds SEO-strategi til det næste niveau? Dyk ned i en dybdegående session, hvor vi deler hemmelighederne bag Anew Sleeps imponerende vækst i organiske besøgende.
På dette on-demand webinar vil Helena Eskildsen dykke ned i, hvorfor grafik er så vigtigt og hvordan det interagerer med det medie, du annoncerer på. Lær om best practices for kreativer, og få indsigt i den nyeste data, der understreger grafikkens betydning i annoncering. Med skiftende medieplatforme og konstant udvikling inden for digital markedsføring er det mere vigtigt end nogensinde at forstå, hvordan man bedst kommunikerer visuelt med sin målgruppe.
På dette on-demand webinar vil Alexander Kobberø gøre dig klogere på, hvordan du kan navigere i cookie junglen. Han vil tage dig med på en informativ rejse, hvor han stiller skarpt på den for nyligt skelsættende undersøgelse, der afslørede, at 97% af danske hjemmesider sender persondata til tredjepartstjenester uden samtykke.
På dette on-demand webinar vil Peter Halling Hilborg snakke om valg af bureau, og om hvad I skal have for øje, når I skal vælge en ny bureau-samarbejdspartner.
I en verden, hvor teknologien konstant udvikler sig, står SEO over for nye udfordringer og muligheder. Andrew Holland, direktør for SEO hos JABH, dykker ned i, hvordan SEO kan måles og værdsættes mere effektivt i marketinglandskabet. Han argumenterer for, at SEO's sande værdi ligger i dets evne til at øge en virksomheds fysiske og mentale tilgængelighed i søgemaskiner. Dette gør det til en kritisk komponent i enhver markedsføringsstrategi.
ChatGPT, en af de mest avancerede chatbots på markedet, har nu muligheden for at blive endnu bedre med brugen af plugins. Disse plugins kan forbedre ChatGPT's funktionalitet og gøre det mere alsidigt. Forestil dig at have en bot, der ikke kun svarer baseret på sin træning, men også kan hente realtidsinformation fra internettet!
Utilfreds med dit output i ChatGPT? Få superheltekræfter med next level prompting i ChatGPT med InboundCPHs nye SUPER framework.
Head of SEO, Christopher Hofman Laursen, afdækker i fællesskab med Santi Roc Castells, Director of Marketing hos Cookie Information, søgeintentionerne på Google for "Whistleblowing”.
På dette on-demand webinar lære Christopher Hofman Laursen dig hvordan du kan bygge kunderejsemaps, og giver gode råd.
Christopher Hofman Laursen præsenterer dig for kunderejsemapping-metoden, og hvorfor den er vigtig for at kunne forstå brugerne.
Head of SEO, Christopher Hofman Laursen og Thomas Birch, Founder og CEO hos Greatwine, bygger et kunderejsemap for "portvin"
Henning Madsen og Christopher Laursen gør dig klogere på hvordan du kan bygge ChatGPT prompts, som vinder på Google
Head of SEO, Christopher Hofman, gennemgår eksempler på super-prompts til ChatGPT, som vi arbejder med hos InboundCPH.
Henning Madsen og Christopher Laursen gør dig klogere på AI, og hvordan du kan bruge det til at dominere søgemaskinerne, og generelt i din SEO-strategi
Alexander Kobberø gør dig klogere på GA4, og hvordan du lovligt stadig kan bruge det. Han kommer ind på hvordan du kan undgå den automatiske migrering, og giver dig tips og tricks til andre tracking muligheder
Peter Halling Hilborg og Josephine Ludvigsen gør dig klogere på annoncemulighederne i 2023 på sociale medier, og på hvordan man bl.a. vælger den rette platform
Peter Halling Hilborg gør dig klogere på videoannoncering anno 2023 og hvorfor du skal bruge netop denne kanal i din markedsføring
Alexander Kobberø gør dig klogere på, hvordan du kan lede din digitale marketingafdeling til succes ud fra data.
Head of SEO Henning Madsen præsenterer dig for de nyeste og mest relevante metoder og strategier indenfor SEO i 2023. Han dykker bl.a. ned i AI genereret indhold, content dept og topic clustering samt analyser og anbefalinger.
Virksomheder laver for få sider med alt for bredt indhold, som ikke dækker de specifikke søgeintentioner. I dette on-demand webinar, stiller Head of SEO, Christopher Hofman og Olaf Kopp, Head of SEO hos Aufgesang, skarpt på micro intents på Google.
De to eksperter identificerer forskellige touchpoints indenfor Ateas løsning "backup service" ved hjælp af Google Data.
AI-genererede svar flytter ind i Googles søgeresultater. Men hvordan bliver den nye søgeoplevelse? Og hvad skal vi gøre med SEO? Til dette on-demand webinar sætter vores Head of SEO, Christopher Hofman, og SEO-konsulent Søren Riisager fokus på, hvordan AI vil påvirke Googles søgeresultater.
Vores Head of SEO, Christopher Hofman går i dybden med de nyeste indsigter om digitale kunderejser i 2023.
Nikolaj F. Skarbye fra Scratcher og Henning Madsen deler deres erfaringer om Gamification indenfor B2B-marketing.
Se med, når Christopher Hofman Laursen i selskab med Kristian Larsen, CMO hos "Anew Sleep", bygger et kunderejsemap for "tyngdedyne".
Vi stiller skarpt på nyheder som Auto-GPT og andre AI funktioner, som du kan bruge i din kamp for at eje trafikken på Google (og Bing).
Indholdsproduktion kan være en kompleks disciplin at navigere i. Det der synes at virke i går, virker ikke nødvendigvis i dag. Tidligere var kvantitet og varians nøglen, men i dag er relevans og kvalitet vigtigere end nogensinde før.
På webinaret får du et indblik i hvordan de to discipliner påvirker hinanden, og hvilke knapper du kan skrue på for at opnå bl.a. bedre klikpriser og mere relevant trafik.
I dette B2C SEO-webinar tager Henning Madsen fat på de hårde fakta og forklarer hvorfor SEO er en fuldstændig nødvendig del af et agilt marketingbudget i en moderne verden.
Tanken bag Dynamisk Marketing, er at fange efterspørgslen når den er der og hvor der er størst sandsynlighed for en konvertering. Se vores webinar og lær hvordan du får mest ud af dine annoncekroner ved hjælp af dynamisk marketing.
Webinaret er målrettet dig som gerne vil forstå hvordan du omsætter data til forretningsstrategi og skaber værdi på baggrund af den rigtige data.
Dette webinar henvender sig både til de garvede content marketeers såvel som dem der gerne vil have inspiration til, hvordan man kommer bedst i gang med en indsigtsfunderet content strategi.
I denne Inbound Masterclass, tager Henning fat på Business to Business og forklarer hvorfor SEO er en fuldstændig nødvendig del af et moderne B2B media budget.
Download vores webinar og kickstart din digitale vækstrejse. Skab de bedste forretningsmæssige forudsætninger for at eksekvere strategien på tværs af kanaler og markeder.
Giver dig mulighed for at rejse med Henning Madsen ind i SEO'ens verden, hvor du får en strategisk forståelse for Google som salgskanal.
Webinaret er for dig, der allerede har godt styr på SEO, men mangler konkret viden om, hvordan du kan løfte din SEO-indsats til et højere niveau.
Super vigtig og spændende formidling af de indsatsområder, jeg skal prioritere. I Berlingske oplever vi stigende krav fra vores annoncører, og ved at styrke vores SEO-indsats kan vi sikre dem et højere udbytte af deres kampagner.
Julie Brix
Salgschef
Fagligt solidt seminar. Letforståelig formidling og gode metaforer. Tak fordi I tog jer tid til at svare på spørgsmål – og for at holde antallet af deltagere på et niveau, som sikrede, at der var plads til fordybelse og interaktion.
Arne Stentoft
Partner
Super seminar i øjenhøjde med en god progression. Den nye undersøgelse, der viser, hvornår det giver mening for os at tage fat på SEO, så indsatsen prioriteres korrekt, og rentabiliteten er højest, var meget interessant.
Christian G.
Administrerende direktør
Få mere viden og større indsigt i din digitale forretning, så du kan planlægge og prioritere din virksomheds Google Marketing-indsats på et oplyst og kvalificeret vidensgrundlag.
Få viden om din økonomiske gevinst ved investering i Google.
Få viden om hvordan du kan visualisere din data.
Lær at relancere et website uden at miste synlighed.
Få sparring og rådgivning med vores fagspecialister.
Lær hvordan du opnår succes med din SEO-indsats.
Få indsigt i de mest effektive online marketingkanaler.
Har du brug for hjælp til din Digitale Marketing-indsats, eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på digital marketing? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit projekt.
Step 1 / 3