Forudsætningen for, at du får fuldt udbytte af SEO, er, at arbejdet og strategierne for arbejdet baserer sig på en solid viden om dit website, din målgruppe og dine konkurrenter.
Vi udarbejder SEO-analyser, der genererer den rette viden og indsigt forud for arbejdet med SEO. Vi ved, at der ikke findes én løsning og én fremgangsmåde, når det handler om SEO, og vi tilpasser derfor altid vores analyser til din forretning.
Få indblik i dine væsentligste konkurrenter på Google og sammenlign dine SEO-mæssige styrker og svagheder med en udvalgt konkurrent. Prøv vores gratis online SEO-analyse.
Jeg havde ikke turde drømme om, at vi var nået dertil, hvor vi er nået til i dag. Der er ingen tvivl om, at den enorme vækst skyldes det samarbejde, vi har haft med InboundCPH, og det gode samspil mellem dem, os og vores webudviklere. Jeg er glad for, at InboundCPH ikke er provisionslønnede – skal vi ikke bare sige det sådan?
Allan Christensen
eCommerce Manager
Der er ingen tvivl om, at for os har SEO givet rigtig god mening. Jeg havde ret store forventninger til, hvad det skulle løfte, når vi satte strøm til det – og de er blevet indfriet. Desuden har samarbejdet med InboundCPH – og den viden, vi har fået – haft stor indflydelse på økonomien i vores andre marketingkanaler.
Steffen Trannerup
Marketing Director
Henning var personligt årsagen til, at vi skiftede til InboundCPH, da han udviste en god forretningsforståelse, ydmyghed og en ambitiøs tilgang til at løse de udfordringer, som jeg og Spies stod over for. InboundCPH arbejder målrettet og visionært omkring vores fælles løsningsforslag og kan navigere på alle plan.
Rasmus Panduro
eCommerce manager
Det er tydeligt at mærke, at InboundCPH har arbejdet med SEO siden 1997. De ved, hvad der virker, hvad man skal være opmærksom på, og i hvilken retning SEO udvikler sig. De er vant til at arbejde med store organisationer og stærke til at formidle komplekse SEO-temaer, så alle interessenter forstår dem.
Lars Bøgner
Online Manager
Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på!
Caroline Hagen
CMO
Det altafgørende er selvfølgelig de resultater, samarbejdet har udmøntet sig i. Tallene taler deres tydelige sprog: Der har været fremgang på alle parametre, som vi har arbejdet med – og som vi fortsat arbejder med. Isoleret set har jeg aldrig før oplevet så høj fremgang i trafikken fra Google til vores website.
Jacob Thiesen
Digital Manager
InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂
Mathias Jensen
Digital Marketing Lead
Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering.
Johan Johansen
Digital Manager
Det er min overbevisning, at en virksomhed har brug for en person internt, der ser lyset i SEO. InboundCPH har været medvirkende til at sørge for, at vi så lyset. I dag ser vi SEO som et forretningskritisk marketingværktøj, der er afgørende for kundetilgangen og værdiskabelsen i vores virksomhed.
Rasmus Begtoft
Digital marketingansvarlig
InboundCPH er en stærk entreprenør og en stor kapacitet inden for online marketing og SEO i særdeleshed. De har et stort drive og en super god forretnings-forståelse, der gør dem i stand til at designe og eksekvere forretnings-strategier i den digitale verden. Sidst, men ikke mindst har de en fantastisk humor!
Peter Hestbæk
Marketingdirektør
I et løbende samarbejde med os indleder vi altid arbejdet med at udarbejde en teknisk analyse af dit website og en søgeordsanalyse af din målgruppes søgevaner på Google. Det sikrer et datadrevet afsæt for arbejdet og en målrettet strategi. Vi udarbejder linkanalyser og konkurrentanalyser efter behov.
En teknisk analyse kan afdække tekniske fejl på jeres website, der har indflydelse på jeres synlighed. En søgeordsanalyse kan give overblik over, hvilke søgeord jeres målgruppe benytter, og altså hvilke søgeord I skal optimere jeres website efter. En linkanalyse kan styrke jeres arbejde med linkbuilding, og en konkurrentanalyse kan give et værdifuldt indblik i jeres konkurrenters strategier og metoder.
Ved at anvende dokumenterede analysemetoder og en lang række tekniske analyseværktøjer sikrer vi jer optimale og præcise resultater. Vi præsenterer vores resultater klart, overskueligt og let forståeligt, så I har de bedste forudsætninger for at bruge dem i jeres videre arbejde. Efter behov kan vi naturligvis også varetage det videre SEO-arbejde for jer.
Prisen afhænger af kompleksiteten af dit website og omfanget af analyserne i øvrigt. Der er meget stor forskel på, om du har en webshop med 15.000 produkter og flere hundrede produktkategorier, eller om du blot sælger få udvalgte produktgrupper. Kontakt os for at få et estimat af dit projekt.
Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.
Step 1 / 3