Søg
PODCAST

Customer Journey Mapping

I denne episode har vi besøg af Christopher Hofman fra IMPACT Extend, og vi skal snakke om Customer Journey Mapping. De fleste touchpoints af dine brugeres købsrejse er på Google, og vi snakker derfor om kunderejse mapping for at kunne identificere de forskellige prospects (touchpoints) i købsrejsen. Men hvordan måler man succesen, og hvilke typiske målepunkter er der? Og til sidst et godt tip: Husk at de forskellige sider på dit website skal kunne nogle forskellige ting, så tænk over hvilket formål der er med indholdet på siden.

Vært: Henning Madsen
Gæster: Christopher Hofman, IMPACT Extend

FÅ MERE VIDEN

Relaterede ekspert-indlæg

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet