back-arrow Alle podcast
PODCAST

Customer Journey Mapping

I denne episode har vi besøg af Christopher Hofman fra IMPACT Extend, og vi skal snakke om Customer Journey Mapping. De fleste touchpoints af dine brugeres købsrejse er på Google, og vi snakker derfor om kunderejse mapping for at kunne identificere de forskellige prospects (touchpoints) i købsrejsen. Men hvordan måler man succesen, og hvilke typiske målepunkter er der? Og til sidst et godt tip: Husk at de forskellige sider på dit website skal kunne nogle forskellige ting, så tænk over hvilket formål der er med indholdet på siden.

Vært: Henning Madsen | Gæster: Christopher Hofman, IMPACT Extend

svg-left
svg-right

Kom i dialog med os

Har du brug for hjælp til søgemaskineoptimering (SEO), eller overvejer du, om det giver mening for din virksomhed at fokusere på SEO? Kontakt Henning Madsen og få en dialog om dit SEO-projekt.

henning-figur-komprimeret
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel. Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

På gensyn

Step 1 / 3

close icon

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet

    Step 2 / 3 - Projekt information

    Beskriv dit projekt så godt du kan

    Step 3 / 3 - Dine oplysninger

    Vi har brug for dine oplysninger nedenfor

    Tilmeld dig vores populære nyhedsbrev
    Udfyld nedenstående og få nyheder om digital marketing