Søg
PODCAST

Bryd med pseudo-rapporterne

Som B2B-virksomhed kan det være sværere at spore den organiske trafik og den effekt det har på købsrejsen, end det er for B2C og E-commerce. Det kan virke som en opgivende faktor i forhold til SEO-arbejdet og de målsætninger der tit er kædet direkte til vækst.

Så hvordan sikrer man sig at SEO-indsatsen skaber værdi? Og hvordan ved man om man får det rigtige ud af et samarbejde med et bureau eller konsulent?

Det og meget mere får du svar på i denne episode når Thomas Østerkjerhuus fra MorningTrain gæster studiet for tredje gang. I episoden fortæller han om, hvordan man blandt andet bryder med pseudo-rapporterne, og hvilke fordele der er at hente til dig der udarbejder rapporten, og til dig der modtager rapporten, så der opstår en win-win situation.

Vært: Henning Madsen
Gæster: Thomas Mailund Østerkjerhuus, MorningTrain

FÅ MERE VIDEN

Relaterede ekspert-indlæg

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Få et estimat

    Vælg projekttype

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet