Søg

“Kunderejsemapping-metoden” – Lær at forstå brugerne og vind på Google!

Head of SEO, Christopher Hofman Laursen, præsenterer dig for kunderejsemapping-metoden, og hvorfor den er vigtig for at kunne forstå brugerne.
Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Commercial Director

I juni måned blev konferencen “SEO Vibes” afholdt på Østerbro for en eksklusiv gruppe. Her præsenterede Christopher Hofman Laursen dem for kunderejsemapping-metoden, som du nu også kan få adgang til at se nedenfor. 

Du har bl.a. mulighed for at lære:

  • Hvorfor kunderejsemapping-metoden er vigtig for at kunne forstå brugerne, og hvad Google virkelig vil have
  • Hvilke værktøjer, du skal bruge for at bygge dit første kunderejsemap
  • Hvordan kunderejsemaps kan være et suverænt kommunikationsværktøj til C-level.

Download tilhørende slides her

Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Commercial Director
FÅ MERE VIDEN

Relaterede guides

AI-centreret SEO strategi
Whitepaper
- Bliv klogere på fremtidens SEO
AI-centreret SEO strategi
Whitepaper
Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Få et estimat

    Vælg projekttype

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet