Søg

Gamification er ikke længere kun for B2C

Nikolaj F. Skarbye fra Scratcher og Henning Madsen deler deres erfaringer om Gamification indenfor B2B-marketing.
Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Strategy Director

Hvem siger, at Gamification indenfor B2B-marketing er kedeligt?

For at vinde kunder og opbygge loyalitet, er interaktive kampagner et værdifuldt værktøj, som kan hjælpe dig med at skille dig ud fra mængden og nå dine mål.

Nikolaj F. Skarbye fra Scratcher og Henning Madsen taler om Gamification indenfor B2B-marketing – de besvarer blandt andet alle dine B2B-gamification-spørgsmål og deler deres indsigter og best practice – uanset om du har fokus på at pleje kundeemner, øge brandbevidstheden eller skabe konverteringer.

Til webinaret vil du bl.a. blive klogere på:

– Udfordringer for B2B-virksomheder
– Kunderejser og vigtigheden af SEO
– Hvordan du skal anvende interaktiv content i din kunderejse
– At få salg og marketing til at samarbejde
– Gamification koncepter for B2B.

Philip Tovborg
Philip Tovborg
Partner & Strategy Director
FÅ MERE VIDEN

Relaterede guides

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet