On-demand
Hvem er det relevant for & hvad kan du forvente?
Har du ansvaret eller sidder du i en drivende funktion inden for salg eller marketing i en mindre eller større B2B-virksomhed?
Så vil du kunne få gavn af at e eller gense dette webinar – uanset om du er spritny eller en erfaren spiller inden for gamet.
På vores on-demand webinar vil du blive beriget med taktiske indsigter indenfor:
- Den postmoderne B2B-kunderejse
- Hvad er B2B-leadgenerering for en størrelse?
- Introduktion til hvordan LinkedIn kan bruges til at skaffe nye leads
- Hvordan anvendes en tværgående kanalstrategi til at skabe sammenhængende indsatser?
- Hvordan anvendes marketing automation til at opkvalificere leads til at blive købsmodne?
- Hvordan skaber du relevant indhold på tværs af kunderejsen?
-
Velkomst & kort introduktion
-
Den postmoderne B2B-kunderejse
Vi ser på, hvordan B2B-købsrejsen har ændret sig og hvad der karakteriserer den i dag samt hvordan marketings- og salgsrollerne som følge heraf har skulle omstille sig.
-
Hvad er B2B-leadgenerering for en størrelse?
Vi stiller skarpt på B2B-leadgenerering, hvor vi med udgangspunkt i vores B2B-marketing framework gennemgår hvilke management processer, en leadgenerende strategi består af. Her vil du blive introduceret for, hvordan der skelnes mellem forskellige taktiske facetter inden for området.
-
Introduktion til hvordan LinkedIn kan bruges til at skaffe nye leads
En kort gennemgang af LinkedIn som B2B-medie samt hvordan mediet effektivt kan bruges til at skaffe nye leads. Her vil der blive gennemgået forskellige taktiske muligheder som kampagnemonitoren rummer, og blive delt ud af en række best practices ift. hvad du skal være opmærksom på, når du skal skabe en god leadgenererende kampagne.
-
Hvordan anvendes en tværgående kanalstrategi til at skabe sammenhængende indsatser?
Vi gennemgår, hvorfor man bør anvende en tværgående kanalstrategi til at skabe en sammenhængende indsats på tværs af kunderejsen, og ser på, hvordan forskellige indsatser anvendes strategisk på forskellige stadier af rejsen.
-
Hvordan anvendes e-mail marketing automation til at opkvalificere leads til at blive købsmodne?
En kort gennemgang af de grundlæggende principper indenfor marketing automation og e-mail marketing, og hvordan forskellige frameworks kan anvendes til at opkvalificere leads hurtigt og effektivt mod en købsbeslutning – samt identificere hvilke leads, der er mest købsparate… helt automatisk!
-
Hvordan skaber du relevant indhold på tværs af kunderejsen?
Med udgangspunkt i den klassiske salgstragt, ser vi på, hvordan man kan skabe, organisere og kategorisere ét strategisk indholdskartotek, som kan aktiveres på tværs af kunderejsen. Her vil der med afsæt i forskellige analyser og modeller blive gennemgået en række best practices ift. hvordan du kan afstemme hvilket indhold der bør produceres til de grundlæggende stadier i rejsen.
-
Afrunding og eventuelle spørgsmål