Søg
WEBINAR

Tak for din tilmelding til webinaret

 En bekræftelse er klar i din indbakke om få minutter. Hvis du har lyst til at vide mere om digital marketing, kan du besøge vores vidensbank, hvor vi deler ud af viden om de mange discipliner inden for digital marketing.

Hvad er et webinar?

Et webinar er en præsentation, der afholdes i realtid via internettet. Hovedfunktionen ved et webinar er, at en oplægsholder formidler viden til deltagere, der kan være geografisk placerede over hele verden. Det er ofte muligt for deltagerne at interagere med oplægsholderen gennem chatbeskeder.

Webinarer kan eksempelvis bruges til formidling af viden og til markedsføring af en virksomhed. Hos InboundCPH holder vi eksempelvis gratis webinarer om blandt andet SEO, hvor vi deler vores viden til deltagerne, og dermed samtidig giver deltagerne mulighed for at lære os bedre at kende.

Eksempel på et webinar.


Gode råd til et webinar

Som deltager til et webinar anbefaler vi, at du:

Som oplægsholder til et webinar anbefaler vi, at du:


Webinarsystemer

Der findes mange forskellige webinarsystemer. Blandt de mere populære er:

Det er ikke længere, som tidligere, nødvendigt at installere ekstra software og specielt udstyr.

Det er en fordel, hvis den valgte software giver mulighed for:


Hvordan kan webinarer bruges?

Webinarer kan med succes bruges til mange forskellige ting. Som deltager kan det både være til at booste din eller en medarbejders viden omkring et specifikt emne. Som afholder af et webinar, kan det også være med forskellige mål for øje.

Webinar til læring

Som underviser kan du nå ud til et bredere publikum af studerende, da de ikke behøver at bruge tid og penge på rejser. Deltagerne kan tilgå dit webinar hvor som helst, så længe de har internet.

Hvis du afholder et webinar kan du også undgå omkostninger i forbindelse med leje af konferencerum, mad og andre udgifter, som giver dig mulighed for at opkræve mindre for arrangementet og dermed have flere deltagere.

Mange virksomheder bruger webinarer til uddannelse og opdatering af deres medarbejderes faglige kompetencer. I dagens hurtige verden er det kun dem, der følger med i branchens nyeste trends, der kan få succes.

Webinar til markedsføring

Marketing er et område, hvor webinarer kan give størst fordel, idet et webinar ofte hjælper dig med at opbygge et langsigtet personligt forhold til dine kunder. Hvis du kan formidle en ekspertviden til deltagerne inden for et givent emne, så vil de ofte i langt højere grad stole på dig og dermed være tilbøjelige til at købe dine produkter eller tjenesteydelser.


Ofte stillede spørgsmål

Hvad er et webinar? +

Et webinar er i al sin simpelhed en online præsentation, der afholdes via internettet i realtid. Man kan anskue det som et seminar via internettet.

Hvilke webinarsystemer findes der? +

Blandt de mest populære webinarsystemer er Zoom, BigMarker, GoToWebinar og danske TwentyThree.

Hvad koster det at afholde et webinar? +

Priserne for de mest udbredte webinarsystemer starter omkring 1.000 kr. månedligt. Dertil kommer et engangsbeløb til indkøb af mikrofon og videokamera .

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet