Søg
B2B-LeadEngine Framework®

Få flere købeklare leads med vores automatiserede marketing framework

 B2B-LeadEngine Framework® er skabt på baggrund af 20 års erfaring og bygger bro mellem salgs- og marketingsafdelingerne i B2B-virksomheder på tværs af industrier. Med målebare indsatser, indsigtsfulde data og automatiserede teknologier styrker frameworket jeres brand og øger bundlinjen.

Indfri jeres digitale potentiale med vores leadgenererende marketing framework

På 40 dage implementerer vi et automatiseret marketing framework, der tiltrækker, opbygger og plejer relationer til jeres målgruppe på tværs af kanaler. Resultatet er flere leads, som automatisk købsmodnes og overleveres til jeres salgsteam.

Kursen for vækstrejsen indrammes

Vores hold af specialister tilpasser frameworket sammen med jer

 Vi ønsker at forstå jeres forretning, brand og kunder. Derfor indleder vi samarbejdet med et forprojekt, hvor vi lærer hinanden bedre at kende og workshopper med fokus på SEO, Google Ads, SoMe og marketing automation. Det giver os en dybere forståelse for jeres strategiske situation, digitale potentiale og vækstambitioner. Med afsæt i data, analyser og kontogennemgange tilpasser vi frameworket sammen med jer og fastsætter en strategisk retning for jeres videre vækstrejse.

CEO'ens første valg
Strømlin strategien på tværs af afdelinger

Frameworket skaber sammenhængskræft og bygger bro mellem marketing og salg, så alle arbejder mod et fælles mål. Med en strømlinet strategi og værdifulde indsigter, kan du opnå bedre resultater og sikre en bæredygtig vækst.

CMO'ens fortrukne partner
Opnå flere leads og styrk brandkendskabet

Frameworket belyser og dokumenterer værdien af dit store marketingarbejde. Med målbare digitale indsatser og de helt rigtige datadrevne teknologier, kan du mere effektivt skaffe flere kvalificerede leads.

CSO'ens nye våben
Få en pipeline fyldt med købeklare leads

Frameworket automatiserer og strukturerer salgsaktiviteter, der gør sælgernes arbejde nemmere. Med kortlagte indsigter kan du rangere leads efter, hvor købeklare de er, så I kun bruger tiden på dem, hvor det kan betale sig.

01 Opstartsmøde

Et indledende møde, hvor vi sammen kortlægger jeres udfordringer, behov, målsætninger, interne ressourcer og kompetencer i salg og marketing. Mødet danner afsæt for de efterfølgende analyser, workshops og strategier.
Indledende Forprojekt

02 Analyser

Før de fælles workshops foretager vores digitale specialister en række analyser og laver en gennemgang af jeres nuværende og historiske indsatser på tværs af kanaler for at identificere muligheder og potentialer.
Indledende Forprojekt

03 Workshops

Med afsæt i analyserne gennemgår vi jeres nuværende situation, muligheder og potentialer. Til sidst binder vi trådende sammen, og sammen fastlægger vi strategien for de videre indsatser og det gode samarbejde.
Indledende Forprojekt

04 Indholdsproduktion

Jeres kundevendte indholdskatalog skal organiseres, så det effektivt kan aktiveres på tværs af kunderejsen og kanaler. Eventuelle indholdsproduktioner planlægges, struktureres og løbende igangsættes efter behov.
Kontinuerlig

05 Opsætning & eksekvering

Vores digitale specialister vil med udgangspunkt i den fastsatte strategi implementere det automatiserede marketing framework og eksekvere udvalgte målrettede indsatser på tværs af kanaler i samarbejde med jer.
Implementering & Kontinuerlig

06 Evaluering & optimering

For at sikre optimale resultater monitorerer og optimerer vi løbende frameworket og aktiverer nye målrettede indsatser. I tæt samarbejde med jer prioriterer vi de indsatser, der skaber størst værdi for jer, jeres brand og målgruppe.
Kontinuerlig
VI LEVER AF GODE RELATIONER

Det siger vores kunder

Få mere at vide

 Vores framework er rettet mod digitalt ambitiøse B2B-virksomheder inden for stort set alle brancher.

 Vores framework består af fire overordnede områder: tiltræk, konverter, engager og sælg, hvor forskellige inbound-specialister bringes i spil og teknologier aktivereres på tværs af forskellige marketingkanaler. Du kan få en kort introduktion til LeadEngine-frameworket i vores LeadEngine-guide (kommer snart).

 Vi rammersætter typisk et samarbejde hen over en periode på 12 måneder, hvor de første 8 uger bruges på at sætte strategien og implementere selve frameworket. De resterende 10 måneder bruges at optimere og løbende udvide eksekverende indsatser. De fleste af vores kunder samarbejder med os gennem flere år.

 Vi tror på det tætte samarbejde og vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet bliver større, hvis du indgår som en aktiv og konstruktiv medspiller. Derfor bygger og sætter vi den strategiske kurs sammen med dig, men du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at engagere dig i det løbende samarbejde.

 Et løbende samarbejde har typisk en bindingsperiode på tre måneder. Årsagen er dels, at vi vil sikre, at samarbejdet kan afsluttes på en god måde, og dels at der kan være måneder, hvor vi prioriterer en større del af budgettet, selvom du betaler et fast månedligt beløb.

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet