B2B-LeadEngine Framework® er skabt på baggrund af 20 års erfaring og bygger bro mellem salgs- og marketingsafdelingerne i B2B-virksomheder på tværs af industrier. Med målebare indsatser, indsigtsfulde data og automatiserede teknologier styrker frameworket jeres brand og øger bundlinjen.
Vi ønsker at forstå jeres forretning, brand og kunder. Derfor indleder vi samarbejdet med et forprojekt, hvor vi lærer hinanden bedre at kende og workshopper med fokus på SEO, Google Ads, SoMe og marketing automation. Det giver os en dybere forståelse for jeres strategiske situation, digitale potentiale og vækstambitioner. Med afsæt i data, analyser og kontogennemgange tilpasser vi frameworket sammen med jer og fastsætter en strategisk retning for jeres videre vækstrejse.
Frameworket skaber sammenhængskræft og bygger bro mellem marketing og salg, så alle arbejder mod et fælles mål. Med en strømlinet strategi og værdifulde indsigter, kan du opnå bedre resultater og sikre en bæredygtig vækst.
Frameworket belyser og dokumenterer værdien af dit store marketingarbejde. Med målbare digitale indsatser og de helt rigtige datadrevne teknologier, kan du mere effektivt skaffe flere kvalificerede leads.
Frameworket automatiserer og strukturerer salgsaktiviteter, der gør sælgernes arbejde nemmere. Med kortlagte indsigter kan du rangere leads efter, hvor købeklare de er, så I kun bruger tiden på dem, hvor det kan betale sig.
Lead Generation Manager
Marketing Manager
Group Marketing Director
Digital Marketing Manager
Vores framework er rettet mod digitalt ambitiøse B2B-virksomheder inden for stort set alle brancher.
Vores framework består af fire overordnede områder: tiltræk, konverter, engager og sælg, hvor forskellige inbound-specialister bringes i spil og teknologier aktivereres på tværs af forskellige marketingkanaler. Du kan få en kort introduktion til LeadEngine-frameworket i vores LeadEngine-guide (kommer snart).
Vi rammersætter typisk et samarbejde hen over en periode på 12 måneder, hvor de første 8 uger bruges på at sætte strategien og implementere selve frameworket. De resterende 10 måneder bruges at optimere og løbende udvide eksekverende indsatser. De fleste af vores kunder samarbejder med os gennem flere år.
Vi tror på det tætte samarbejde og vidensdeling, fordi udbyttet af samarbejdet bliver større, hvis du indgår som en aktiv og konstruktiv medspiller. Derfor bygger og sætter vi den strategiske kurs sammen med dig, men du bestemmer selv, hvor meget du ønsker at engagere dig i det løbende samarbejde.
Et løbende samarbejde har typisk en bindingsperiode på tre måneder. Årsagen er dels, at vi vil sikre, at samarbejdet kan afsluttes på en god måde, og dels at der kan være måneder, hvor vi prioriterer en større del af budgettet, selvom du betaler et fast månedligt beløb.
Har I store vækstambitioner, eller overvejer I, hvordan frameworket giver mening for jeres virksomhed? Kontakt Philip Tovborg og få en dialog om, hvordan frameworket kan indfri jeres vækstpotentiale.
Step 1 / 3