Søg
PODCAST

Supportsøgninger

Christopher Hofman fra IMPACT Extend gæster endnu engang studiet, og fortæller om supportsøgninger, SEO og kunderejsen.

Der er mindst 5 faser når man søger på Google, og kaldes informationssøgninger, navigationelle, kommercielle, transaktionelle og support- søgninger. Og i denne episode fokuserer vi på supportsøgninger, som er de søgninger en kunde foretager efter at have købt et produkt eller service.

Ved at tænke supportsøgninger ind i dit SEO-arbejde kan du forbedre livstidsværdien hos kunden ved at give dem en god service og support. Det er også en god mulighed for at skabe tillid og loyalitet til dit brand og virksomhed.

Værktøjer der nævnes i episoden: Ahrefs, SEMrush og StoryBase.

Vært: Henning Madsen
Gæster: Christopher Hofman, IMPACT Extend

FÅ MERE VIDEN

Relaterede ekspert-indlæg

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet