Søg
PODCAST

E-A-T

I dagens episode har vi besøg af Olivia Stokholm fra Cognito Digital,. E-A-T står for ekspertise, autoritet og troværdighed og er kendetegnet for Google’s Search Quality Rater guidelines. Vi snakker om hvordan de tre faktorer relaterer til hvordan Google rangerer sider ud fra YMYL-klassificeringen, som står for ’Your money or your life’. Derudover snakker vi om sammenspillet mellem indhold, teknik og links, som er vigtigere end nogensinde før. Når vi snakker om ’trust’, så snakker vi om sammenligning, henvisninger og gennemsigtighed.

Vært: Henning Madsen
Gæster: Olivia Stokholm, Cognito Digital

FÅ MERE VIDEN

Relaterede ekspert-indlæg

Vi har modtaget din forespørgsel

Tak for din forespørgsel . Vi sætter pris på muligheden for at drøfte dit projekt. Du hører fra os inden for 1-2 hverdage

Step 1 / 3

    Step 1 / 3 - Vælg projekttype

    Få en dialog om dit projekt

    Send os en forespørgsel og få en dialog om, hvordan vi kan hjælpe dig med dit projekt og dine målsætninger.

    SEOGoogle AdsSociale medierMarketing automationAI-implementeringData & InsightsAndet