Vi hjælper dig med at oprette og optimere kosteffektive søgeannoncer på Google. Vi kan endvidere rådgive om valg af målgrupper, annonceformater og optimal budgetplanlægning.
Kosteffektive Google-annoncer for B2B- og B2C-virksomheder
Vi tiltrækker købeklare kunder til dit website via datadreven annoncering på Google. Vi kan håndtere og optimere dine annoncekampagner på Google på løbende basis, yde faglig rådgivning og tilrettelægge strukturerede uddannelsesforløb.
VI LEVER AF GODE RELATIONER
Det siger vores kunder
» InboundCPH har løftet vores Google Ads-kampagner til næste niveau og forbedret vores afkast betydeligt. Totalomsætningen i Danmark og Norge er øget med 60 %, samtidig med at vores return on ad spend er forbedret med 47 % sammenlignet med sidste år. Jeg havde slet ikke forventet så gode resultater! «
Martin Borch
Co-founder
» Fra dag ét har InboundCPH engageret sig fuldt ud i samarbejdet med os. De er proaktive og ikke bange for at udfordre vores vante måde at tænke på. Det er tydeligt, at InboundCPH er specialister i Google Ads og ved, hvordan man skaber udbytterige annoncekampagner. «
Pia Dalskov
Head of Marketing
» Med InboundCPH har vi en engageret samarbejdspartner, der møder os i øjenhøjde. Deres analytiske og datadrevne tilgang sikrer, at vores SEO-indsats og Ads-kampagner er i gode hænder, og at InboundCPH gør deres ypperste for, at vi som kunde opnår succes med vores marketing. Og det sætter jeg stor pris på! «
Caroline Hagen
CMO
» InboundCPH formår at bygge en god relation op, hvor vidensdeling er i højsædet, og hvor den nørdede viden bliver omsat til informationer, vi kan handle på. Man kan mærke, at InboundCPH ved, at SEO og SEM kan udrette mirakler. At se vores brand overhale konkurrenterne på Google er jo en sand fornøjelse 🙂 «
Mathias Jensen
Digital Marketing Lead
» Ærlighed, åbenhed og en stærk men aldrig selvfed overbevisning om egen værdi er egenskaber, vi virkelig værdsætter ved InboundCPH som partner. De har aldrig hverken over- eller undersolgt deres services, men været ærlige i både forventnings-afstemningen, prognoserne og den efterfølgende rapportering. «
Søgeannoncering er et udtryk for de annoncer, du kan vise i Google Søgning. Der er med andre ord tale om de traditionelle tekstannoncer, du kan se øverst og nederst på Google på kommercielle søgninger.